میز کار گروهی یا میز های کارمندی؟

میز کار گروهی به گونه ای طراحی شده اند، که یک فضای کاری مناسب و در عین حال مطابق با ارگونومی بدن کارکنان ایجاد نماید.

طراحی یک دفتر مدرن، تغییرات زیادی را در محیط کار ایجاد می کند. یکی از تغییرات عمده ای که طرح سنتی دفتر را کاملاً دگرگون می کند، استفاده از طرح هایی با فضای باز و به کار گیری میزهای کارگروهی (ورک استیشن) می باشد. این طراحی باز، کارمندان را در یک محیط کار مشترک گرد هم آورده و باعث بالا رفتن فرهنگ محل کار می شود.

با این حال، بحث های زیادی در مورد سودمند بودن طراحی باز وجود دارد، برخی از مخالفان، استدلال های قانع کننده ای را بر علیه میزهای گروهی ارائه می دهند. این امر باعث شده است که بسیاری از صاحبان مشاغل، طراحی های گوناگون را با هم مقایسه کنند.

همچنین سیاست های کاری شما در مقابل کارکنانتان نیز می تواند در انتخاب طراحی مناسب به شما کمک نماید. مانند کنترل کارمندان، انفرادی و یا گروهی کار کردن آنها و …

بنابراین اگر می خواهید فضای کار خود را به مبلمان اداری  و در عین حال کاربردی مجهز کنید، باید بدانید فضای کاری سنتی را ترجیح می دهید یا مدرن را…

میز کار گروهی

میزهای گروهی (ورک استیشن)

فضاهای کاری مشترک، راهی عالی برای گردهم آوردن افراد برای پروژه ها و حل مشکلات است.

میز های گروهی در محیط های دفتری، آزادی عمل بسیاری را به کارکنان می دهند؛ به طوری که می توانند با مشارکت هم، به یک تیم تبدیل شوند و کار را به پیش ببرند.

میزهای کار گروهی به کارکنان این امکان را می دهد، که به صورت گروهی کار کنند؛ در حالی با استفاده از جدا کننده بین میزها، حریم خصوصی نیز برای کارمندان ایجاد شده است.

ورک استیشن ها معمولاً دارای یک یا دو مجموعه کشو برای ذخیره سازی و ایجاد فضای کاری مناسب به منظور دسترسی آسان کارکنان به وسایل و ابزار های لازم خود می باشند.

میز های گروهی به گونه ای طراحی شده اند، که یک فضای کاری مناسب و در عین حال مطابق با ارگونومی بدن کارکنان ایجاد نماید.

بسته به صنعت یا ماهیت تجارت شما، مدل ها و سبک های مختلفی برای میزهای گروهی، طراحی و تولید شده است. یکی ممکن است، فضای بیشتری را اشغال کند و دیگری ممکن است، فضای بیشتری برای حریم خصوصی کارکنان قائل شود.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از میز های گروهی، سازگاری بالا با فضای کاری شما می باشد. ورک استیشن ها با تمام محیط های کاری سازگار می شوند و ظاهری شیک و مدرن را به دفتر شما می بخشد.

مطالب مرتبط:

کدام میز اداری را بخریم؟
نکات کلیدی خرید مبلمان اداری
چند ایده برای دکوراسیون محل کار