جدیدترین استانداردهای طراحی یک اتاق کار

حتما برای شما هم پیش آمده است که وارد یک محیط اداری شده و از دیدن طراحی آن به...

جذابترین سبک‌های دکوراسیون اداری

آیا می‌دانید رمز موفقیت برخی از مدیران برجسته چیست؟ رازهای بسیار زیادی در اختیار مدیران موفق قرار دارد که...

7 اشتباه رایج در دکوراسیون اداری

اغلب مدیران موفق و باتجربه، به دنبال راهکارهای تاثیر گذار برای افزایش راندمان کاری و همچنین کسب رضایت مراجعه...

دورکاری ؛ شبیه سازی محیط کار در منزل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کم کم محیط ادارات جای خود را به دورکاری میدهد. داشتن یک اتاق کار مناسب...

زیباسازی محیط کار با پارتیشن

جداسازی فضا یکی از اصول طراحی داخلی است و موجب می شود از تمامی فضاهای محیط به طور بهینه...

ضرورت استفاده از قفسه و کتابخانه اداری

یکی از وسایل مهم در دفتر های اداری وجود کتابخانه هاست. زیرا در فضاهای اداری برای بایگانی پرونده ها...

لزوم داشتن میز کنفرانس

یکی از ملزومات دفتر کار انتخاب یک میز کنفرانس مناسب است. از آنجا که بسیاری از شرکتها زمان زیادی...

میز کار گروهی یا میز های کارمندی؟

میز کار گروهی به گونه ای طراحی شده اند، که یک فضای کاری مناسب و در عین حال مطابق...

میز کارشناسی چیست؟

میزهای اداری بخصوص میز کارشناسی و میز کارمندی تقریباً بخشی از زندگی روزمره هر کارمند اداری شده اند.دفتر کار...

تعریف و ویژگی‌های میز کارمندی

قبل از مطالعه ویژگی‌های میز کارمندی باید کمی درباره تعریف آن بدانیم. میز کارمندی یکی از انواع میزهای اداری...