تاثیر میز تحریر مدرن در مطالعه

پس از ورود میز تحریر به بازارهای جهانی، شاهد تحولی شگرف در راحتی، آسایش و همچنین افزایش میزان تمرکز افراد، هستیم. امروزه با تکیه به دانش روز دنیا و همچنین استفاده از فناوری‌های مدرن در تولید میزهای تحریر، با یک خلاقیت و ایده ی ناب مواجه خواهیم بود. میز تحریر مدرن با بهره برداری از بهترین متد روز دنیا و همچنین تکیه به اصول، قوانین و قواعد به کار برده شده بر اساس استانداردهای تعیین شده در این راستا، یکی از بهترین و ایده آل ترین تولیدات مبلمان اداری جلیس به شمار می‌روند.  

هدف از تحریر این مقاله، ارزیابی سیستماتیک تاثیر میزهای تحریر بر روی کیفیت مطالعه و همچنین توجه به سلامت جسمی افراد می باشد. به نوعی می‌توان گفت: با خلق این نوع از میزها یک راهکار خارق العاده برای لذت بردن از مطالعه و همچنین درس خواندن کودکان و نوجوانان به بهترین روش با افزایش تمرکز، ابداع شده است.

از تاثیر میز تحریر مدرن در کیفیت مطالعه چه می‌دانید؟

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییرات محیطی در چند دهه گذشته به ویژه در کشورهای توسعه یافته، بسیاری از مردم و همچنین کارمندان و دانش آموزان، بیشتر زمان بیداری خود را بدون تحرک سپری می‌کنند. عدم تحرک مناسب اغلب به صورت نشستن غیر صحیح و یا حالت خمیده تعریف شده است. همانطور که در بسیاری از تحقیقات و پژوهش ها شاهد آن هستیم، ارتباط مستقیمی بین بی‌تحرکی و برخی از نشانگرهای خطرساز برای سلامت قلب و متابولیک از جمله: چاقی، فشار خون؛ کلسترول؛ انسولین و غیره وجود دارد. لذا در نظر گرفتن استاندارد های مهم برای طراحی یک میز تحریر مدرن از جمله: طرز صحیح قرار گرفتن دست‌ها، پاها، گردن و غیره بسیار حائز اهمیت بوده است.

از دیدگاه شما یک میز تحریر ایده آل و مرغوب از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟ در بسیاری از موارد با وجود انواع میز تحریرهای جذاب، شیک و خارق العاده، شاهد کاهش عزت نفس و همچنین کاهش عملکرد تحصیلی و راندمان کاری برخی از کارمندان خواهیم بود. آیا دلیل این واکنش را می دانید؟

میز تحریر مدرن

میز تحریر مدرن را هوشمندانه انتخاب کنید:

دلایل بسیار زیادی برای عدم کیفیت مطالعه بر روی میزهای تحریر وجود دارد. در سالهای گذشته که شاهد برخی از میزهای تحریر بی کیفیت و نامرغوب در مراکز تدریس و مدارس بودیم، شاهد عدم کیفیت مطالعه در افراد نیز بودیم. اما پ از تحقیقات گسترده و همچنین در نظر گرفتن استانداردهای بسیار مهم برای تولید انواع میزهای تحریر مرغوب و باکیفیت در مبلمان اداری جلیس، امروزه شاهد تغییرات شگرفی در افزایش تمرکز افراد و در نتیجه افزایش کیفیت مطالعه، خواهیم بود. اما از دیدگاه شما یک میز تحریر مدرن و مرغوب، از چه ویژگی‌های متمایز کننده‌ای برخوردار است؟

اگر از یک اتاق کار در منزل خود بهره مند می‌باشید، شما یک فرد خوش شانس هستید. از این رو صرف نظر از محیط کار، می توانید در منزل نیز از یک میز کار و یا میز تحریر فوق العاده بهره مند گردید. همچنین با یک انتخاب هوشمندانه می توانید محیط مدرسه را برای فرزندان خود تداعی نموده و در رشد و تعالی آنها نقش بسزایی را ایفا نمایید. لذا صرف نظر از محیط کار و یا محیط مدرسه ،مطمئن شوید که میز تحریر مدرن مورد نظر شما از ویژگی‌های ضروری زیر برخوردار باشد تا در طول روز و یا در هنگام استفاده از میزهای تحریر، بتوانید راحتی، آسایش و همچنین کیفیت مطالعه و تحقیق و پژوهش را تجربه کنید.

جوانه 1

ارتفاع صحیح:

 یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب میز تحریر مدرن، توجه به ارتفاع مناسب آن می باشد. آیا میدانید ارتفاع میز تحریر را چگونه در نظر بگیرید که فواید مناسبی را برای شما در بر داشته باشد؟ برای انتخاب ارتفاع مناسب میز تحریر، ابتدا بر روی صندلی خود نشسته و آرنج ها را در کنار خود قرار دهید، بهتر است ارتفاع صندلی را به نحوی تنظیم کنید که پاهای شما به صورت صاف بر روی زمین قرار گرفته و همچنین ران های شما موازی با سطح زمین باشد. سپس از فردی بخواهید که فاصله زمین تا آرنج شما را به صورت عمودی اندازه گیری کند . این اندازه، بیانگر ارتفاع میز تحریر مناسب برای شما می باشد.

مبلمان اداری جلیس با در نظر گرفتن استانداردهای مهم در این زمینه، اقدام به تولید انواع میزهای تحریر کاربردی و ایده آل نموده است که با برخورداری از ارتفاع مناسب، از بروز بسیاری از دردهای ستون فقرات، درد گردن، درد آرنج و غیره جلوگیری نموده و سلامت و تندرستی در کنار مزایای فوق العاده را برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت.

طراحی خاص:

 از دیگر عوامل مهم در افزایش کیفیت مطالعه بر روی میزهای تحریر و همچنین افزایش راندمان کاری کارکنان بر روی این نوع از میزها، توجه به طراحی خاص و کاربردی آنها می باشد. در طراحی این نوع از میزها باید به برخی از عوامل کاربردی و مهم بسیار توجه نمود. از جمله نکات کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به لبه های گرد: برخی از این میزها بی کیفیت به نحوی طراحی و تولید می‌شوند که از لبه های تیزی برخوردار هستند. این لبه های تیز می‌توانند آسیب های جدی را برای کودکان، نوجوانان و همچنین بزرگسالان در بر داشته باشند. لذا در نظر گرفتن لبه های گرد برای این نوع از میزها سبب می شود که افراد با کیفیت بیشتری از میزهای تحریر مواجه گردند.
  • توجه به کاربرد گسترده: از دیگر نکات بسیار مهم برای تهیه این نوع از میزها، توجه به کاربرد و موارد استفاده از آنها می باشد. گاها برخی از افراد موارد استفاده‌ی مختلفی از جمله: مطالعه، استفاده به عنوان میز لپ تاپ، استفاده به عنوان میز تحریر، کتابخانه و غیره، از آنها خواهند داشت. لذا با توجه به موارد استفاده خود از این میزها، می توانید انتخاب هوشمندانه ای را تجربه کنید. افرادی که به دنبال بهره برداری مفید از یک میز (به عنوان میز مطالعه، کتابخانه، محل قرارگیری لپ تاپ و یا رایانه) هستند، بهتر است از محصولات با طراحی خاص استفاده کند.
  • توجه به محل قرارگیری کشوها: شاید در  نگاه اول وجود انواع کشوها برای میزهای تحریر، مهم و ضروری نباشد. اما گاها شاهد بوده ایم که وجود آنها برای برخی از افراد بسیار مهم و ضروری بوده است. لازم به ذکر است که محل قرارگیری نامناسب این کشوها، می‌تواند آسیب‌های مخربی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. خستگی ران ها و همچنین عدم راحتی قرارگیری پا در زیر میز، به دلیل عدم طراحی مناسب قرارگیری کشوها در میز تحریر بوده است. لذا توجه به محل قرارگیری کشورها نیز برای یک خرید هوشمندانه بسیار حائز اهمیت می باشد.

مبلمان اداری جلیس با بهره برداری از طراحی های روز دنیا، اقدام به تولید انواع میزهای تحریر نموده است که هر کدام از آنها از ویژگی های متمایز کننده ای برخوردار هستند. از این رو می‌توانند بسیاری از نیازهای مخاطبین را برطرف نمایند. از انواع طراحی های منحصر به فرد میز تحریر در مبلمان اداری جلیس می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • میز تحریر و کتابخانه رویان
  • میز تحریر بم
  • میز تحریر بانه و قفسه ابیانه
  • میز تحریر ماهان و قفسه نیاسر

هر کدام از این میزها با تکیه به استانداردهای تعیین شده، طراحی و تولید شده‌اند. از این رو می‌توانند در کنار سلامت افراد مصرف کننده، کیفیت راندمان کاری، مطالعه و غیره را نیز برای مصرف کنندگان، افزایش دهند.

رنگ و سبک مورد نظر:

بیشترین تولید کنندگان محصولات اداری و انواع میزهای تحریر، به دنبال ارائه عنصر متمایز کننده در فضای کار، مدارس و یا اتاق درس در منزل هستند که تا حد ممکن می توانند یک محیط عملکردی را برای مصرف کنندگان فراهم نمایند. هدف طراحی و تولید این نوع از میزها، ارتقاء کیفیت محیط کاری و افزایش راندمان کاری کارکنان و همچنین افزایش کیفیت مطالعه و ارائه گزینه ارگونومیک به کارکنان و همچنین دانش آموزان دانشجویان و غیره برای انجام بهینه وظایف خود، می باشد. لذا امروزه شاهد اعجاب انگیزترین طراحی‌ها و سبک‌های خارق العاده از انواع میز تحریر مدرن، خواهیم بود.     

از جمله فاکتورهای بسیار مهم برای خرید هوشمندانه‌ی این نوع از میزها، توجه به رنگ آنها خواهد بود. دکوراسیون محیط مطالعه، نقش بسزایی بر روی افزایش کیفیت مطالعه خواهد داشت. برخی از افراد در هنگام مطالعه، با خستگی و خواب آلودگی زیادی مواجه خواهند شد. عوامل بسیار زیادی بر روی ایجاد خستگی و خواب آلودگی در هنگام مطالعه دخیل هستند. یکی از این عوامل، عوامل محیطی می‌باشد. محیط مطالعه نیز می‌تواند بر روی کیفیت مطالعه دانش آموزان، دانشجویان و غیره، نقش بسزایی داشته باشد. لذا در نظر گرفتن دکوراسیون مناسب برای اتاق درس و مطالعه بسیار حائز اهمیت بوده است. با توجه به این موضوع مهم، در نظر گرفتن رنگ و سبک مناسب برای میز تحریر مدرن، بسیار حائز اهمیت می باشد. بهتر است از رنگهای استقبال کنید که علاوه بر همخوانی با دکوراسیون مورد نظر، جذابیت خارق العاده ای را نیز در بر داشته باشد که از خستگی و خواب آلودگی شما جلوگیری نموده و انرژی را در شما افزایش دهد.

شما طرفدار کدام رنگ خاص هستید؟ مبلمان اداری جلیس با بهره برداری مفید از انواع رنگ‌های خیره کننده و جذاب در کنار سبک‌های ایده آل انواع میزهای اداری، گامی هدفمند و موثر برای افزایش کیفیت مطالعه و همچنین افزایش راندمان کاری کارکنان برداشته است. به راحتی یک اتاق درس رویایی را با انتخاب هوشمندانه، برای خود خلق کنید.

سهولت در استفاده:

وزن سنگین و همچنین عدم جابجایی مناسب و نیز سختی در استفاده از میز و صندلی، از دیگر عواملی هستند که سبب عدم کیفیت مطالعه در افراد خواهند شد. لذا برای بهره برداری مفید از انواع میز ها باید به متریال تولیدی آنها نیز بسیار توجه نمود. برخی از متریال های موجود در بازار از وزن بسیار بالایی برخوردار هستند. لذا گزینه مناسبی برای استفاده روزانه به شمار نمی روند. از این رو باید اقدام به انتخاب محصولاتی نمود که علاوه بر کیفیت قابل توجه و سهولت در جابجایی ، مقاومت چشمگیری را نیز در بر داشته باشند.

مبلمان اداری جلیس با بهره‌برداری از بهترین متریال های موجود، محصولاتی را به بازار ارائه نموده است که هرکدام از آنها، سهولت در استفاده را برای مصرف کنندگان به همراه خواهند داشت. متریال به کار برده شده در تولید میز تحریر مدرن مبلمان اداری جلیس، علاوه بر متریال تولیدی مرغوب، ضد خط و خش بوده و همچنین از مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف نیز برخوردار هستند.

میز تحریر چگونه بر روی افزایش کیفیت مطالعه تاثیر می گذارد؟

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد که به دنبال افزایش کیفیت مطالعه و همچنین مطالعه مفید در طی روز هستند، انتخاب یک محیط ایده آل و همچنین مناسب برای مطالعه کاربردی می باشد. میز تحریر با ایجاد این محیط می تواند سبب افزایش تمرکز در افراد شده و علاوه بر آن، با ایجاد شرایط ارگونومیک برای افراد، سلامت جسمی آنها را نیز تامین نماید. علاوه بر این افراد می توانند به راحتی و بدون توجه به اطراف و همچنین ایجاد تمرکز بالا، از یک مطالعه مفید لذت ببرند. لذا با انتخاب میز تحریر مدرن و باکیفیت، می‌توانید بر روی افزایش کیفیت مطالعه نقش بسزایی داشته باشید.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که میز تحریر چه نقشی بر روی افزایش کیفیت مطالعه شما خواهد داشت؟

  • حتما پس از مراجعه به برخی از کتابخانه‌ها، شاهد افزایش کیفیت مطالعه‌ی خود بوده‌اید. آیا می دانید دلیل آن چیست؟ یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای بهره برداری از مطالعه مفید و ارزشمند، افزایش تمرکز می‌باشد. برای افزایش تمرکز راهکارهای بسیار زیادی توسط روانشناسان ارائه شده است. یکی از این راهکارها، بهره برداری از محیط مناسب و ایده آل می‌باشد. با انتخاب هوشمندانه میز تحریر مدرن، می‌توانید یک محیط ایده آل را برای خود خلق کنید که در آن با افزایش تمرکز مواجه گردید.
  • خستگی از دیگر عواملی است که می‌تواند بر روی کیفیت مطالعه شما موثر واقع گردد. اغلب خستگی افراد به دلیل عدم نشستن صحیح و بسیاری از مشکلات جسمی از جمله درد گردن، درد دست و غیره می‌باشد. میز تحریر مدرن طراحی شده در مبلمان اداری جلیس، با برخورداری از طراحی ارگونومیک، نقش بسزایی در جلوگیری از ایجاد خستگی و بسیاری از دردهای وابسته به آن، خواهد داشت.

با یک انتخاب هوشمندانه از انواع میزهای تحریر ارائه شده در مبلمان اداری جلیس، علاوه بر افزایش کیفیت مطالعه، می‌توانید جذابیت، زیبایی، کاربردی بودن و مقاومت و ماندگاری را نیز تجربه نمود.

مطالب مرتبط

تاثیر میز تحریر مدرن در مطالعه

تکنولوژی جلیس