نکات کلیدی خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری بدون فکر ما را به نتیجه دلخواه نخواهد رساند. بنابراین قصد داریم در این متن به چند نکته مهم در این زمینه اشاره کنیم.

نکات کلیدی که قبل از خرید مبلمان اداری باید به آنها توجه کنید

آنچه نیاز دارید بخرید

لزومی به خرید یک ست کامل نیست، مگر اینکه بخواهیم تمام مبلمان اداریمان را تعویض کنیم یا از قبل هیچ مبلمان اداری نداشته باشیم.

مبلمان دست دوم نخرید

به این دلیل که مبلمان دست دوم عمر خود را کرده است. خرید مبلمان دست دوم باعث می‌شود، کمی بعد دوباره مجبور به خرید مبلمان اداری دیگری شوید. حداقل، زمانی که قصد خرید مبلمان دست دوم دارید، سعی کنید به عمر مفید آن و مدت زمان کارکرد آن دقت کنید.

توجه به نوع کار

سبک مبلمان اداری خود را با توجه به نوع کار خود انتخاب کنید. قطعا مبلمان اداری فانتزی برای یک مدیر اجرایی مناسب نیست. افراد مختلف در محیط کار هستند، از رئیس شرکت گرفته تا فردی که در قسمت پذیرش کار می کند، هر کدام استفاده های متفاوتی از میز اداری دارند. هنگام انتخاب میز اداری باید نوع کار فردی که می خواهد از آن میز استفاده کند را در نظر بگیرید.

کاربردی بودن مبلمان

یکی از مهمترین نکات در انتخاب مبلمان اداری کاربردی بودن آن است. انتخاب میز بدون کشو، پرسنل شما را به دردسر می‌اندازد.

اندازه‌گیری فضای دفتر

فرض کنید مناسبترین و کاربردی‌ترین مبلمان اداری بازار را انتخاب کردید، اگر این مبلمان را نتوانید به خوبی در فضای دفتر خود بچینید، بودجه خود را به هدر داده‌اید.

به بودجه خود نگاه کنید

قطعا شما نمی‌توانید بیشتر از بودجه‌ای که برای خرید مبلمان اداری کنار گذاشته‌اید، صرف کنید. تعیین بودجه قبل از خرید باعث میشود، انتخاب های خود را کم کنید، بدون اینکه احتیاجی به فدا کردن کیفیت باشد. اگر بودجه ای که برای خرید مبلمان ادرای در نظر گرفتید محدود و کم است، در نظر بگیرید که اقلام کمتر اما با کیفیت تری بخرید، که برای شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. اگر این کار امکان پذیر باشد، شما همیشه میتوانید اقلام بیشتری را به مرور اینکه بودجه تان افزایش پیدا کرد، به سازمان و یا اداره خود اضافه کنید.

قبل از خرید مبل اداری برای اداره یا شرکت خود، بین اتاق های شرکت راه بروید و نقشه ذهنی از آنچه که قرار است خرید کنید را بدست آورید. کجاها سوکت های تلفن قرار دارند و قرار است چگونه روی میز از آنها استفاده شود؟ بهترین محل برای میز ها کجاست؟ آیا این فضاها از نور کافی برخوردار هستند؟ در های اتاق در کجاها قرار گرفتند و دسترسی به آنها چطور است؟

مطالب مرتبط:
مبلمان اداری

محصولات ما را در لینک زیر مشاهده کنید:
محصولات جلیس

ما را در آپارات دنبال کنید:
آپارات جلیس