مبلمان اداری

تعریف‌های زیادی برای مبلمان اداری وجود دارد، اما اشتراک بین تمام آن‌ها اینست که مبلمان اداری، تمامی محصولات دکوراسیون و قطعات اداری را شامل می‌شود، که در فضاهای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طراحی و اجرا توسط مبلمان اداری جلیس 18


انواع مبلمان اداری را می‌توان به صندلی‌های اداری، مبل، میزهای اداری، کتابخانه و فایلینگ، کانتر و پارتیشن اداری تقسیم کرد. صندلی‌های اداری خود به لحاظ کاربری، کیفیت، رعایت اصول ارگونومی، قیمت و برخورداری از ابزارهای تنظیمی به صندلی‌های مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، اپراتوری، کنفرانسی، کانتر، آزمایشگاهی و انتظار تقسیم می‌شوند. ویژگی اصلی صندلی‌های مدیریتی، کارمندی،کارشناسی و اپراتوری، پایه‌های چرخ‌دار است، که آن‌ها را از دیگر صندلی‌های اداری متمایز می‌کند.
مبل‌های اداری معمولاً به لحاظ فرمی از دیگر انواع مبل‌ها جدا می‌شوند و ظاهری رسمی دارند. هر چند در بسیاری از شرکت‌ها مانند اپل که سعی در ایجاد محیطی شاد و نشاط آور و راحت برای کارکنان خود دارند، استفاده از انواع صندلی‌ها و مبل‌های راحتی مانند بین بگ‌ها و پاف‌ها رایج شده است، اما همچنان مبل‌های اداری را به مبل‌های با رویه‌ چرم، به رنگ‌های تیره و خنثی نظیر خاکستری و قهوه‌ای و فرم‌هایی در قالب مکعب مستطیل با خطوطی شفاف و واضح که یادآور سبک مدرن است، می‌شناسیم.
میزهای اداری نیز مدل‌های مختلفی دارند، میزهای مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، میزهای کارگروهی یا اشتراکی (workstation) و میزهای کنفرانس و جلسات و جلومبلی هر کدام کاربری خود را دارند.
انواع کمدها، فایل‌ها، باکس‌ها و دیگر فضاهای نگه‌دارنده از ملزومات و قطعات ضروری مبلمان اداری برای نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک هستند و توجه به فضاهای انبارش در خرید مبلمان اداری ضروری است.

پارتیشن‌ها به دو گروه پارتیشن تک‌جداره و دوجداره تقسیم می‌شوند که با توجه به نوع و نیاز فضا، این پارتیشن‌ها برای تجهیز فضا در نظر گرفته می‌شوند.
اما اکسسوری اداری و یا لوازم جانبی اداری طیف گسترده‌ای از محصولات را در برمی‌گیرد : ست رومیزی شامل جاچسبی، جاقلمی، منگنه و … ملزومات رایانه مثل موس پد، ملزومات ارگونومی مانند پشتی طبی، زیرپایی و زیردستی، انواع ابزارهای نگه‌دارنده مثل نگه‌دارنده کاغذ هنگام تایپ کردن، کازیو و دیگر وسایل مانند سطل‌های زباله، گلدان‌ها و جا گلدانی، باکس نگه‌داری کلیدها و مواردی به‌ظاهر کوچک و کم‌اهمیت که در تکمیل دکوراسیون و مبلمان اداری نباید آن‌ها را از قلم انداخت.
به‌طور خلاصه می‌توان گفت پیش از خرید و انتخاب مبلمان اداری ابتدا باید به ماهیت فعالیت شرکت توجه کرد، قطعاً دکوراسیون اداری یک شرکت استارتاپی با فضایی پویا، جوان و تعاملی در حوزه فناوری اطلاعات با یک شرکت باسابقه بازرگانی متفاوت است. بعد از تصمیم در مورد ماهیت دکوراسیون نوبت به انتخاب سبک می‌رسد و می‌توانید از بین سبک‌های زیر یکی را متناسب با ماهیت کار انتخاب کنید: دکوراسیون کیوبیکال با اتاق‌های جداگانه و پارتیشن‌بندی مانند اداره‌های سنتی، دکوراسیون باز با سالن‌های یکسره و میزهای کارگروهی مانند تحریریه‌ها، دکوراسیون فعالیت محور و دکوراسیون‌های تعاملی امروزی که ترکیبی از دکوراسیون‌های سنتی و فضای باز هستند. در نهایت نوبت به انتخاب و خرید مبلمان اداری می‌رسد.

شرکت مبلمان اداری جلیس فعالیت خود را از سال 1353 شمسی در صنعت مبلمان اداری و پارتیشن آغاز نمود. بیش از چهار دهه فعالیت همراه با پیشرفت همه جانبه در این صنعت، جلیس را بسوی گسترش دامنه محصولات و خدمات رهنمون ساخت.

برای مشاهده محصولات جلیس به لینک زیر مراجعه فرمایید:
محصولات جلیس

تجهیز توسط مبلمان اداری جلیس 2

5 دیدگاه

محمدرضا

لطفا راجع به محصولات بیشتری توضیح دهید. مثلا توضیح بدید که میز مدیریت دقیقا چیه؟

    مبلمان جلیس

    بله در ادامه مطالبی به اشتراک خواهیم گذاشت.

محمد

سلام لطفا لیست قیمت اعلام فرمایید تشکر

    مبلمان جلیس

    با سلام لطفا برای دریافت لیست قیمت با شماره 02189354 واحد فروش تماس بگیرید.

هانیه

عالی موفق باشید