تاریخچه

جلیس فعالیت خود را از سال 1353 شمسی آغاز کرد. این شرکت با بیش از چهار دهه فعالیت در صنعت مبلمان اداری، بسوی گسترش دامنه محصولات و خدمات رهنمون گشته است. جلیس در حال حاضر، در فضایی به وسعت 15000 متر مربع و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فن‌آوری و دانش روز دنیا و با توان تولید منحصر بفرد، مفتخر به ارائه یک سری کامل از محصولات با استاندارد بالا از جمله میزهای کار، میزهای کنفرانس، صندلی و مبلمان اداری، فایل، قفسه، کتابخانه و پارتیشن می‌باشد.
جلیس در سال 2005 میلادی در راستای فعالیت‌های خود، پس از دو دهه طراحی و ساخت مبلمان اداری، فقدان پارتیشن‌های مدرن اداری در بازار ایران را شناسایی کرد و پس از تحقیقات طولانی در میان بهترین تولیدکنندگان اروپا، شرکت LAFANO ایتالیا را که به لحاظ نوآوری در کار و ارزش‌های سازمانی با جلیس سازگار بود انتخاب کرد و تولید پارتیشن‌های مدرن اداری را آغاز کرد.
این مجموعه خدمتگزاری به مشتری را در کلیه مراحل از طراحی اولیه چیدمان تا اجرا، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، سرلوحه خویش قرار داده است. جلیس در این راستا به ارائه راه حل برای فضای کاری پروژه‌ها، ارائه نقشه چیدمان با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای پیشرفته، ارائه خدمات پس از فروش ده ساله و دو سال گارانتی محصولات می‌پردازد.
خط مشی کیفیت این مجموعه جلب رضایت مشتری و برآوردن توقعات ایشان از طریق توجه به زیبایی و استحکام در طراحی محصول، طراحی و تولید محصولاتی با قابلیت‌ها و امکانات مطلوب، ارائه خدمات پس از فروش منظم و گسترده و بهبود مستمر در عرصه تولید محصولات از طریق استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید، ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات، بکارگیری ماشین‌آلات جدید و حفظ و نگهداری بهینه آن‌ها، بهره‌گیری از کارکنان مجرب و متخصص و آموزش کارکنان در تمامی سطوح است. تمام فعالیت‌های جلیس در محیطی صمیمی و منضبط صورت گرفته و تمامی کاکنان در جهت اجرای مفاد این خط مشی کوشش می‌نمایند.
1399
خط مشی کیفیت این مجموعه جلب رضایت مشتری و برآوردن توقعات ایشان از طریق توجه به زیبایی و استحکام در طراحی محصول، طراحی و تولید محصولاتی با قابلیت‌ها و امکانات مطلوب، ارائه خدمات پس از فروش منظم و گسترده و بهبود مستمر در عرصه تولید
1398
خط مشی کیفیت این مجموعه جلب رضایت مشتری و برآوردن توقعات ایشان از طریق توجه به زیبایی و استحکام در طراحی محصول، طراحی و تولید محصولاتی با قابلیت‌ها و امکانات مطلوب، ارائه خدمات پس از فروش منظم و گسترده و بهبود مستمر در عرصه تولید
1396
خط مشی کیفیت این مجموعه جلب رضایت مشتری و برآوردن توقعات ایشان از طریق توجه به زیبایی و استحکام در طراحی محصول، طراحی و تولید محصولاتی با قابلیت‌ها و امکانات مطلوب، ارائه خدمات پس از فروش منظم و گسترده و بهبود مستمر در عرصه تولید
1393
خط مشی کیفیت این مجموعه جلب رضایت مشتری و برآوردن توقعات ایشان از طریق توجه به زیبایی و استحکام در طراحی محصول، طراحی و تولید محصولاتی با قابلیت‌ها و امکانات مطلوب، ارائه خدمات پس از فروش منظم و گسترده و بهبود مستمر در عرصه تولید