جدیدترین ترندهای میز مدیریت

شما در یک دکوراسیون اداری به چه مواردی توجه می‌کنید؟ مهمترین نکاتی که برای طراحی و دیزاین اتاق کار به ذهن شما خطور می‌کنند، کدامند؟ حتما شما نیز در ذهن خود پس از جابجا کردن سوالات مختلف در مورد دکوراسیون محیط اداری، به اهمیت میزها و مبلمان اداری برخورد خواهید کرد. مبلمان اداری، میز مدیریت ، انواع میزها و کمدهای به کار برده شده در یک اتاق کار، همگی می‌توانند نقش بسزایی را در دکوراسیون داخلی محیط کار و همچنین در سلامت جسمی و روحی افراد، داشته باشند. بسیار پیش آمده که از یکنواختی محیط کار خود خسته شده و به دنبال یک مدل به روز و ترند برای تغییر دکوراسیون باشید. شما می‌توانید با کمترین تغییرات، از یک دکوراسیون خیره کننده و جذاب برخوردار شوید که لذت کار کردن را در شما ارتقا ببخشد.

یکی از مهمترین المان‌ها در محیط کار، استفاده از میزها و مبلمان اداری جذاب و کاربردی بوده است. شما با یک تغییر جزئی در محیط کار نه تنها حس سرزندگی و شادابی را در کارکنان افزایش خواهید داد، بلکه سبب افزایش راندمان کاری کارکنان نیز خواهید شد. آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چه میزهایی برای دکوراسیون اتاق مدیریت مناسب هستند؟ ویژگی‌های برجسته در این نوع از میزها چیست؟ مبلمان اداری جلیس با برخورداری از دانش تخصصی و همچنین تجربه و تخصص کافی شما را برای یک چیدمان و انتخاب هیجان انگیز و هوشمندانه همراهی خواهد نمود.

ویژگی‌های برجسته در بهترین میز مدیریت :

در گذشته به برخی از پارامترها و ویژگی‌های مهم در تولید انواع مبلمان و میزهای اداری توجه نمی‌شد. لذا اغلب کارمندان و مدیران توانا و برجسته، با مشکلات جسمی بسیار زیادی مواجه می‌شدند. همچنین توجه به چیدمان، دکوراسیون و دیزاین اتاق کار نیز از ارزش بسیار پایینی برخوردار بود. لذا پس از مدت کوتاه در یک مرکز اداری، کاهش راندمان کاری کارکنان و خستگی روحی آنها و بسیاری از موارد دیگر، دامن گیر کارکنان و مدیران مجموعه می‌شد. اما امروزه دانش تخصصی و همچنین توجه به طراحی‌های منحصر بفرد، سبب شده است که در کنار افزایش سلامت کارکنان، شاهد افزایش راندمان کاری آنها در یک مرکز اداری نیز باشیم. توجه به برخی از نکات مهم، در جدیدترین مدل‌های  میز مدیریت ، خرید هوشمندانه را برای مدیران موفق در بر داشته است. از جمله مهمترین نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کیفیت بسیار بالا در میز مدیریت:

از مهمترین فاکتورها در میزهای برجسته برای مدیران موفق، توجه به کیفیت بسیار بالای آنها بوده است. متریال به کار برده شده در تولید این میزها، باید بسیار مرغوب و باکیفیت باشد تا مشکلات خاصی را برای مدیران ایجاد ننماید.

  • مقاومت بالا در برابر خط و خش
  • برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل مختلف مانند نم و رطوبت
  • برخورداری از مقاومت چشمگیر در برابر اوزان مختلف
  • برخورداری از استحکام بسیار بالا

و مواردی از این قبیل کیفیت بالای میز مدیریت را در بر داشته است. متریال‌های به کار برده شده در تولید این میزها، به نوعی بیانگر کیفیت آنها خواهند بود. انتخاب صحیح این میزها وابسته به توجه به کلیه متریال‌های به کار برده شده در تولید این میزها بوده است. توجه به پایه‌های مقاوم، تجهیزات به کار برده شده برای کشوها، تجهیزات جانبی مورد استفاده برای میز و بسیاری از موارد دیگر، می‌توانند تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت بسیار بالای این نوع از میزهای مدیریتی داشته باشند.

طراحی خاص و ویژه در میز مدیریت:

یکی از مهمترین المان‌هایی که سبب تفکیک میز مدیریت با انواع میزها خواهد شد، توجه به طراحی منحصر بفرد و خاص آنها بوده است. میزهای ترند سال با الگوهای ویژه‌ای به بازار عرضه شده اند که هر کدام به نوعی تاثیر حیرت انگیزی بر روی دیزاین اتاق کار مدیریت خواهند داشت. امروزه شاهد انواع میزهای مدیریت کلاسیک و مدرن هستیم که هر کدام به نوبه‌ی خود، جذابیت بی نظیری را در بر دارند. شما طرفدار چه نوع میز مدیریتی هستید؟

اگر تمایل به انتخاب میزهای کلاسیک مدیریت دارید، باید به برخی از نکات ویژه بسیار توجه نمایید. توجه به دکوراسیون اتاق مدیریت، توجه به رنگ اتاق کار، متریال‌های به کار برده شده در محیط کار، مبلمان اداری و مواردی از این قبیل، بسیار مهم و ضروری بوده است. باید تمامی موارد ذکر شده را به صورت کلاسیک انتخاب و بازسازی نمایید تا شاهد جذابیت فوق العاده‌ی آنها باشید. برای اینکه بتوانید از میز کلاسیک مدیریت بهره مند شوید، باید از یک فضای وسیع برخوردار گردید. زیرا یکی از پارامترهای بسیار مهم برای انتخاب این ترند جذاب، توجه به فضای وسیع و گسترده در محیط اداری بوده است.

در انتخاب میزهای مدیریت مدرن نیز توجه به پارامترهای مهمی از قبیل: مبلمان اداری، چیدمان اتاق مدیریت، تجهیزات مدرن به کار گرفته شده برای اتاق کار و بسیاری از موارد دیگر، بسیار حائز اهمیت بوده است. متریال به کار گرفته شده در تولید این نوع از میزهای مدیریت، ام دی اف، چوی و یا فلز بوده است که هر کدام جذابیت خاصی را در بر خواهند داشت. امروزه با فراگیر شدن این سبک جذاب و منحصر بفرد، شاهد ظرافت، سادگی، جذابیت و کاربردی بودن آن در سازمان‌ها و بسیاری از مراکز و موسسات خواهیم بود. سادگی در این نوع از میزها از جمله مهمترین المان‌ها محسوب می‌شود که هرگز تحت تاثیر تغییرات مد قرار نخواهد گرفت.

  • تاثیرات اندازه و ابعاد میز مدیریت بر روی بهره وری آن:

آیا از اهمیت اندازه و سایز میزهای مدیریت چیزی می‌دانید؟ لازم به ذکر است که یکی از مهمترین موارد در تحقیقات پژوهشگران برای دستیابی به رفاه مدیران، توجه به ارتفاع و سایز میزهای مدیریت بوده است. اهمیت این موضوع به اندازه‌ای بوده است که استانداردهای جهانی برای آن در نظر گرفته شده است. به این نحو که اغلب برای تولید میزهای ارگونومیک ، اقدام به بهره برداری از اصول بسیار مهم و کاربردی خواهند نمود.

از جمله مهمترین موارد در تولید این میزها، توجه به ارتفاع مناسب در آنها بوده است. ارتفاع در این میزها باید به نحوی باشد که افراد در صورت استفاده از تجهیزات اداری، دچار مشکلاتی از قبیل: درد در مچ دست، درد در عضلات گردن، درد در عضلات دست، درد در ناحیه پا و غیره نشوند. در صورت عدم توجه به استانداردهای در نظر گرفته شده برای طراحی و تولید این میزها، اغلب افراد با مشکلاتی از قبیل دست درد، پا درد، درد گردن و غیره مواجه خواهند شد. از این جهت با کاهش راندمان کاری در کارکنان و حتی مدیریت مواجه می‌شوید.

سایز میزهای مدیریتی نیز از دیگر موارد مهم برای طراحی و تولید آنها به شمار می‌رود. در طراحی انواع میز‌های مدیریتی، اغلب به سایز بسیار بزرگ آنها، توجه‌ ویژه‌ای خواهد شد. میزهای مدیریت غالبا محل قرارگیری بسیاری از پرونده‌ها، تجهیزات اداری، وسایل و مواردی از این قبیل خواهند بود. لذا در نظر گرفتن ابعاد مناسب، بسیار مهم و ضروری می‌باشد. استاندارد جهانی در این زمینه نیز نظریه‌های خاصی را ارائه نموده است که تولید کنندگان برجسته با توجه به این استانداردها، می‌توانند تولیدات مطلوب و شایسته‌ای را به بازار ارائه نمایند. سایز این میزها باید به نحوی در نظر گرفته شود که قابلیت طراحی انواع کشوها و بسیاری از موارد دیگر را نیز در بر داشته باشد.

  • توجه به ترکیب رنگ جذاب میز مدیریت:

آیا از تاثیرات حیرت انگیز رنگ‌ها بر روی عملکرد افراد در یک محیط آگاهی دارید؟ از رنگ شناسی چه می‌دانید؟ به جرات می‌توان گفت یکی از تاثیرگذارترین المان‌ها بر روی عملکرد ایده آل و قابل توجه کارکنان و مدیریت، ترکیب رنگ‌های جذاب و منحصر بفرد بوده است. همانطور که می‌دانید رنگ ها می‌توانند بر روی روحیات افراد تاثیر گذاشته و آنها را به یک فرد با روحیه بسیار شاداب و یا یک فرد با روحیه آسیب پذیر، مبدل نمایند. همچنین در انتخاب رنگ انواع مبلمان اداری و یا دکوراسیون دفتر کار مدیریت، باید به همخوانی و وابستگی رنگ‌ها بسیار توجه داشته باشید. اگر به دنبال یک راهکار شگفت انگیز برای بازسازی اتاق کار خود هستید، حتما از مشاوران برجسته و متخصص مبلمان اداری جلیس، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید تا انتخاب دقیق و هوشمندانه را تجربه کنید.

شاید این سوال برای شما پیش آید که چه رنگ هایی برای محیط کار کارکنان و یا اتاق کار مدیریت مناسب است؟ در انتخاب رنگ مناسب، ابتدا باید به تامین نور کافی محیط توجه نمایید. اگر محیط مورد نظر، نور کاملی را دریافت می‌نماید، شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلفی برای این محیط کار استفاده نمایید. اما اگر با محدودیت تامین نور مناسب مواجه هستید، حتما باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که انعکاس نور مناسبی را در بر داشته باشند.

همچنین توجه به ابعاد و فضای مورد نظر محیط نیز بر روی انتخاب رنگ اداره و دفتر کار، بسیار موثر بوده است. فضاهای کوچک با ترکیب رنگ های روشن، بسیار بزرگتر به نظر می‌رسند. لذا برای انتخاب رنگ میز مدیریت ، بهتر است به تمامی پارامترها و المان‌ها توجه نمود تا یک انتخاب موفقیت آمیز را تجربه کرد.

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه میز مدیریت:

شاید این تفکر برای بسیاری از افراد پیش آید که میزهای ترند سال از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. در برخی از مواقع میزهای مدیریتی عرضه شده به بازار، قیمت بسیار بالایی را در بر خواهند داشت. اما در مقابل از کیفیت بسیار بالا و مرغوبی نیز برخوردار خواهند بود. لازم به ذکر است که میز مدیریتی نسبت به میزهای کارمندی و غیره از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما نکته حائز اهمیت در خرید انواع میزهای مدیریتی، خرید هوشمندانه و دقیق آنها می‌باشد.

برای اینکه بتوانید علاوه بر خرید یک میز مدیریت مرغوب، باکیفیت و جدید، قیمت مناسبی را نیز پرداخت نمایید، باید از مشاوره‌های هوشمندانه و کاربردی بهره مند شوید. آیا مهمترین نکات در خرید میز مدیریت را می‌شناسید؟ مبلمان اداری جلیس با برخورداری از مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، یک خرید هیجان انگیز، جذاب و مقرون به صرفه را برای شما رقم خواهد زد. لذا با مراجعه به این مرکز، می‌توانید بهترین‌ها را تجربه کنید.  

خصوصیات جدیدترین میزهای مدیریت:

با پیشرفت دانش، تکنولوژی، تجربه و فناوری‌های نوین، امروزه شاهد طراحی ها و خلق آثار منحصر بفرد و تکرار نشدنی هستیم که هر کدام محبوبیت بسیار زیادی را در بازارهای رقابتی از آن خود نموده‌اند. پس از تحقیقات گسترده، دانشمندان به این مهم دست یافتند که نشستن برای مدت زمان طولانی، پشت میز مدیریت مانند بسیاری از مواد مخدر، مضر و خطرناک بوده و سلامتی افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد. از این رو اقدام به طراحی و خلق آثاری نمودند که به عنوان بهترین ترندهای میز مدیریت در سالهای اخیر شناخته شده‌اند.

  • میزهای مدیریت قابل تنظیم: یکی از خارق العاده‌ترین انواع این تولیدات، میزهای قابل تنظیم هستند. بسیار پیش آمده است که افراد زمان بسیار زیادی را بر روی صندلی های ارگونومیک خود صرف نموده‌اند. بدن برای بازیابی و عملکرد مناسب، نیازمند تغییر حالت بوده است. میزهای قابل تنظیم این شرایط را برای مدیران مهیا نموده‌اند. افراد می‌توانند به راحتی به صورت نشسته و یا ایستاده به فعالیت‌های خود پرداخته و از بروز مشکلات جدی در این زمینه، جلوگیری نمایند.
  • میزهای مدیریت چند ضلعی: به جرات می‌توان گفت این نوع از ترندهای جذاب، از جمله جسورترین طرح‌های ارائه شده هستند. در این طراحی‌ها به صورت بسیار جسورانه، از تمامی اشکال هندسی برای تولید انواع میزهای مدیریت بهره برداری شده است. در این طرح‌ها خبری از رنگ‌های تیره، مبلمان قدیمی و میزهای پر زرق و برق نخواهد بود. در مقابل شما شاهد رنگ‌های بسیار روشن، طرح‌های خلاقانه و جذاب و بسیاری از پارامترهای سرزنده و شاداب دیگر خواهید بود. در بسیاری از تحقیقات ثابت شده است که کارمندان و مدیران این مراکز اداری، از انگیزه ی کار کردن بسیار زیاد و همچنین از تمرکز بسیار بالایی برخوردار هستند.

هر آنچه که باید از مبلمان اداری جلیس بدانید:

مبلمان اداری جلیس با ارائه‌ی بالاترین سطح کیفیت از تولیدات شایسته و همچنین به کارگیری فناوری‌های نوین، بیش از چهار دهه محبوبیت را نزد مشتریان کسب نموده است. ارائه‌ی کالاهای مرغوب از جمله انواع میز مدیریت با تکیه به اصول مشتری مداری و همچنین توجه به قوانین و استانداردهای در نظر گرفته شده، یکی از اهداف اصلی و مهم این شرکت بوده است. در جلیس همواره می‌توان شاهد تلفیق تکنولوژی در کنار انواع مدل‌ها و طراحی‌های ترند سال بود که مطابق با نیاز و سلیقه‌ی مشتریان صورت خواهد پذیرفت. استفاده از دانش به روز بازارهای اروپایی در تولید انواع محصولات اداری ، منجر به افزایش دانش فنی و همچنین ارتقاء کیفیت تولیدات شده است.

حتما از محصولات گروه مبلمان اداری جلیس به ویژه میزهای مدیریت ما دیدن فرمایید و نظرات خود را با ما در شبکه های اجتماعی جلیس در میان بگذارید .