کاربرد کانتر در محیط اداری

حتما شما هم پس از ورود به بسیاری از محیطهای اداری با بخش پذیرش مواجه شده اید. بخش‌ پذیرش در نظر گرفته شده برای بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات، اغلب دارای برخی از خصوصیات و المان ها هستند که سبب تفکیک آنها با دیگر محیط‌های اداری خواهد شد. در این بخش ها، از ملزومات خاصی استفاده می شود که علاوه بر سهولت فعالیت کارکنان، راهنمای ارباب رجوع برای بهره برداری مطلوب از محیط اداری به شمار می‌روند. یکی از مهمترین تجهیزاتی که در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای تفاوت های اساسی و کاربردی و همچنین شکل ظاهری متفاوت با انواع میزهای اداری است، میز کانتر می باشد.

 به جرات می توان گفت که یکی از مراکز بسیار حساس در هر سازمان و اداره، بخش پذیرش سازمان به شمار می‌رود. در این بخش کارکنان با طیف وسیعی از مراجعه‌کنندگان و ارباب رجوع مواجه خواهند بود. همچنین این بخش به عنوان یکی از مراکز بسیار مهم، برای جلب توجه مخاطبین، کارمندان، بازرسین، ارباب رجوع و غیره به شمار می‌رود. لذا توجه به دکوراسیون و همچنین در نظر گرفتن راحتی ارباب رجوع و کارمندان و بسیاری از موارد دیگر در زمینه‌ی خرید این نوع از تجهیزات، بسیار حائز اهمیت بوده است. از این رو اغلب مدیران موفق و برجسته اقدام به بهره برداری و استفاده از راهنمایی‌های هوشمندانه مبلمان اداری جلیس در جهت استفاده و خرید دقیق انواع این تجهیزات نموده‌اند، تا بتوانند از یک کانتر اداری کاربردی، جذاب، ایده آل و همچنین منحصر به فرد بهره مند گردند.

کانتر

از کاربرد میز کانتر در محیط اداری چه می‌دانید؟

میز کانتر از خصوصیات منحصر به فردی تبعیت می کند که سبب افزایش موارد استفاده از آنها در محیط‌های مختلف می گردد. این نوع از میزها به دلیل برخورداری از طراحی خیره کننده و منحصر به فرد، متریال تولیدی به کار رفته با کیفیت و مرغوب و همچنین به دلیل برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه، از موارد استفاده متفاوتی برخوردار خواهند بود. حتما شما هم در بسیاری از هتل ها، رستورانها، تالارها و بسیاری از موارد دیگر شاهد استفاده پر اهمیت این میزها هستید. با توجه به موارد استفاده گسترده از این نوع میز ها در طیف وسیع کسب و کارها می توان به تنوع بسیار مختلف آن در طراحی و همچنین متریال تولیدی متفاوت آنها، اشاره نمود. از کاربرد مختلف این نوع از میزها می‌توان به موارد زیر با ذکر دلایل اشاره نمود:

  1. استفاده از میز کانتر در محیط‌های اداری دولتی و خصوصی:

در بسیاری از محیط‌های اداری از جمله شرکت‌ها و سازمان‌‌های مختلف، برای نظم بخشیدن به اداره و یا شرکت، اقدام به بهره برداری از این میزها خواهند نمود. این میزها به نوعی تفکیک کننده‌ی بخش پذیرش از مابقی بخش‌های اداری به شمار می‌روند. با قرار دادن این میزها در محیط مناسب، ارباب رجوع می‌توانند به راحتی از راهنمایی‌های لازم استفاده نموده و زمان کمتری را در محیط‌های اداری و شرکت‌ها صرف نمایند. این میز‌ها علاوه بر کاربرد تفکیک کننده بخش پذیرش از دیگر بخش‌های سازمان و اداره، به نوعی وظیفه‌ی نظم بخشیدن به محیط‌های اداری را نیز در بر خواهند داشت. به نحوی که افراد می‌توانند به راحتی بخش پذیرش را از دیگر بخش‌ها تشخیص داده و همچنین از راهنمایی‌های مطلوب آنها بهره برداری نمایند.

مزایای استفاده از میز کانتر در محیط‌های اداری:

  • افزایش امنیت و راحتی کارکنان و در نتیجه افزایش راندمان کاری کارکنان در اداره یا شرکت
  • جلوگیری از هرج و مرج در شرکت‌ها و محیط‌های اداری
  • ایجاد بخش پذیرش با کمترین میزان هزینه
  • ایجاد نظم و انضباط در محیط‌های اداری با ارائه‌ی مشاوره‌های مناسب توسط افراد ذیصلاح در بخش پذیرش
  • ایجاد جذابیت ظاهری فوق العاده مطلوب با بازسازی اتاق کار و قرار دادن میز مناسب
  • توجه به اصول مشتری مداری و در نتیجه جلب رضایت مشتری به دلیل افزایش سرعت در دستیابی به درخواست آنها
counter

استفاده از میز کانتر بیمارستانی:

یکی از مراکز بسیار مهم در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کلینیک ها، قسمت پذیرش آنها می باشد. در این قسمت کارمندان، بیماران را پذیرش نموده و علاوه بر آن وظیفه ارائه اطلاعات دقیق در پیدا کردن مسیر طبقات و بسیاری از اطلاعات دیگر به ارباب رجوع و بیماران، را نیز در بر خواهند داشت. اولین و مهمترین مراکزی که اغلب ارباب رجوع و بیماران در بیمارستانها به آن مراجعه می کنند، قسمت پذیرش آنها بوده است. لذا استفاده از تجهیزات مناسب در این قسمت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یکی از تجهیزات مورد استفاده در این مکان‌ها، استفاده از کانترهای خاص طرح هایی شده برای آنها، بوده است.

خصوصیات مهم در کانترهای بیمارستانی:

متریال هایی که برای این تجهیزات (میزها) در نظر می گیرند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. با توجه به حساسیت و اهمیت بسیار زیاد این مکان‌ها و همچنین وجود باکتری ها و ویروس ها در این مراکز و عمومی بودن آنها، رعایت تمامی موارد بهداشتی در آن ها، استفاده از  بسیار حائز اهمیت بوده است. کانتر ها از جمله مراکزی هستند که انتقال دهنده ویروس ها، باکتری ها و غیره را در بر خواهند داشت. لذا توجه به سلامت آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.

از جمله مواردی که باید در تولید کانتر بیمارستانی مورد توجه قرار بگیرد، آنتی باکتریال بودن آنها و همچنین مقاومت آنها در برابر آب و بسیاری از مایعات و همچنین مقاومت آنها در برابر خط و خش و مواردی از این قبیل بوده است.

این محصولات در کنار مقاومت بالا در متریال مرغوب تولیدی، باید از طراحی خاص و همچنین رنگ هماهنگ و خیره کننده نیز برخوردار باشند.

از دیگر خصوصیات بارز در این میزها می‌توان به کاربردی بودن آنها اشاره نمود. این میزها باید به نحوی طراحی شوند که نیاز کارمندان و همچنین ارباب رجوع را به بهترین نحو برآورده نمایند. اغلب آنها از طراحی‌های خاصی برخوردار هستند که در کنار جذابیت ظاهری، کاربردی گسترده را برای کارمندان در بر خواهند داشت.

گروه تولیدی ایلکا (اجرای تخصصی انواع صفحات کورین، کوارتز و سکانتر

  • استفاده از میز کانتر بانکی:

یکی دیگر از نمونه‌های تولید شده در مبلمان اداری جلیس با توجه به نیاز کاربران، میزهای کانتر بانکی بوده است. این میزها نیز از قابلیت‌ها و کاربردهای منحصر بفردی برخوردار هستند که سبب محبوبیت آنها در محیط‌های بانکی شده است. از مهم ترین خصوصیت این میزها می‌توان به برخورداری آنها از استانداردهای لازم، ابعاد و رنگهای مختلف و همچنین کاربردی بودن آنها اشاره نمود. حتماً شما هم، بعد از مراجعه به بانک ها شاهد انواع مختلف این میزها و همچنین راحتی و سهولت آنها برای بهره برداری مناسب کارمندان و همچنین ارباب رجوع بوده اید. از مهمترین خصوصیات آنها در طراحی، می توان به قفسه بندی آنها و همچنین ایجاد نظم و انضباط در خدمات بانک ها اشاره نمود.  این میزها به عنوان مهم ترین اجزا، برای برقراری ارتباط بین ارباب رجوع و پرسنل بانک ها، به شمار می روند. از بارزترین خصوصیات این نوع میز ها که در مبلمان اداری جلیس بسیار به آن توجه شده است، عبارتند از:  

  • رخورداری از ارتفاع مناسب در کانترها: فی الواقع در تولید این نوع از میزها به ارتفاع آنها بسیار اهمیت داده شده است. ارتفاع آن ها باید به نحوی باشد که کاربران و همچنین ارباب رجوع بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار نموده و همچنین نیاز ارباب رجوع در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، رفع گردد. تنوع گسترده در طراحی این نوع از میزها در مبلمان اداری جلیس، موجب شده است که افراد و مدیران با دقت و ظرافت بیشتری اقدام به انتخاب شایسته و هوشمندانه آنها، نمایند. با ارتفاع مناسب در نظر گرفته شده برای ساختار این نوع میزها، می‌توان به ارتباط بهتر، استفاده از سیستمهای کامپیوتری مناسب و همچنین حفظ اطلاعات پرسنل اشاره نمود.
  • برخورداری از ظاهر زیبا و جذاب برای محیط کاری: از دیگر خصوصیات برجسته در این نوع از میزهای بانکی می‌توان به جذابیت ظاهری آنها اشاره نمود. اغلب بانکها، محیطی برای مراجعه افراد معتبر و همچنین مدیران و بسیاری از اقشار مختلف مردم به شمار می‌رود. لذا توجه به جذابیت ظاهری و همچنین هماهنگی و همخوانی متریال استفاده شده با یکدیگر و همچنین با محیط اطراف، بسیار مهم و ضروری بوده است. مبلمان اداری جلیس با در نظر گرفتن این مهم، اقدام به ارائه طرح های جذاب و خارق العاده ای نموده است. آیا شاهد این طرح‌های خیره کننده بوده‌اید؟
  • برخورداری از طراحی شگفت انگیز: از دیگر خصوصیات این نوع از میزها میتوان به برخورداری آنها از مکان‌های مناسب برای قرار دادن تجهیزات لازم و ضروری پرسنل اداری اشاره نمود. جاگیری انواع تجهیزات و تسهیل در چیدمان و همچنین نظم و انضباط این نوع از میزها، وابسته به طراحی منحصر به فرد آنها می‌باشد. مبلمان اداری جلیس با توجه به تمامی پارامترهای کاربردی و موثر در طراحی و همچنین اعمال آنها در تولید این نوع از میزها، اقدام به ارائه میز های کاربردی و منحصر به فردی نموده است.

استفاده از میز کانتر تبلیغاتی:

به جرات می‌توان گفت یکی از جذابترین و خارق العاده‌ترین انواع میزهای کانتر عرضه شده به بازارهای رقابتی، میزهای تبلیغاتی بوده است. این میزها با در بر داشتن برخی از پارامترهای خاص و ویژه، به عنوان بهترین و کاربردی‌ترین میزها در دنیای رقابتی به شمار می‌روند. آیا از این میزها چیزی شنیده‌اید؟ راهکارهای تبلیغاتی شما برای کسب و کار معتبر و حرفه‌ای، چیست؟

هر ساله نمایشگاه‌ها و مراکز تبلیغاتی بسیار زیادی در سراسر کشور و جهان راه اندازی می‌شوند که هر کدام از آنها پس از تبلیغات موثر و شگفت انگیز، شاهد بازار پررونق و پرفروشی خواهند بود. تبلیغات کاربردی و موثر می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای بر روی میزان فروش کاربران و همچنین معرفی محصولات به سراسر کشور و جهان، داشته باشد. افراد خلاق با تکیه به ایده‌های ناب و نوین اقدام به بهره برداری از بهترین راهکارها برای تبلیغات تاثیرگذار، خواهند نمود. یکی از بهترین راهکارها، استفاده از میز کانتر تبلیغاتی بوده است. این نوع از میزها با برخورداری از خصوصیات ویژه، تاثیر حیرت انگیزی بر روی افزایش میزان فروش و آشنایی مخاطبین با محصولات عرضه شده، خواهند داشت. از مهمترین مزایا و خصوصیات این میزها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از قابلیت حمل و نقل بسیار ساده و آسان
  • قابلیت بازاریابی و همچنین معرفی محصول یا ارائه خدمات در مکان های مختلف
  • محل مناسب برای جذب مشتریان و همچنین ارائه خدمات منحصر به فرد به ارباب رجوع
  • افزایش میزان فروش با کمترین میزان هزینه برای تبلیغات
  • افزایش آگاهی مخاطبین در بازار رقابتی از محصولات و خدمات ارائه شده توسط برند شما
  • برقراری ارتباط ایده آل و مناسب مشتری با کاربر
  • قابلیت نصب و بهره‌برداری در مکان های مختلف
  • برخورداری از موارد استفاده گسترده و در نتیجه کاهش هزینه های کاربران برای تبلیغات
  • حفظ سلامت محیط زیست و به نوعی دوستدار محیط زیست
  • برخورداری از دوام بالا و عمر طولانی و قابل توجه
  • برخورداری از حجم بسیار کم در جابجایی
  • امکان تغییر بنر های تبلیغاتی بر روی میز کانتر تبلیغاتی

و بسیاری از موارد دیگر. در مبلمان اداری جلیس می‌توانید بهترین نمونه‌ها را مشاهده نموده و با توجه به راهنمایی‌های بی‌نظیر و تخصصی کادر مجرب و کارآزموده‌ی این برند، اقدام به خرید هوشمندانه و کاربردی نمایید. رویاهای شما با جلیس دستیافتنی خواهد بود.