پارتیشن خانگی مدرن،مناسب برای هرمکان

در خانه های مدرن می‌توان خلاقیت، ایده‌های ناب و همچنین مصالح کاربردی و مفید را تجربه کرد. آیا تاکنون پارتیشن خانگی بوده‌اید؟ امروزه در دنیای مدرن شاهد برخی از محصولات کاربردی شگفت انگیز و ایده‌آل هستیم که هر کدام به نوبه‌ی خود تاثیر حیرت انگیزی بر روی طراحی داخلی محیط خواهند داشت. پارتیشن‌ها نیز به نوبه‌ی خود، از جمله تولیدات جدید و تخصصی هستند که بسته به نوع طراحی اتاق می توانند عملکردهای مختلفی را برای مصرف کنندگان در بر داشته باشند. پارتیشن ها در صنایع مختلف می توانند به عنوان: عناصر جداکننده ، به عنوان پشتیبانی برای سیستم های مختلف خانگی و اداری و یا به عنوان یک عنصر تزئینی و بسیاری از موارد دیگر عمل کنند. چقدر این تولید شایسته و منحصر بفرد را می‌شناسید؟ مبلمان اداری جلیس با ارائه‌ی اطلاعات مفید و کاربردی در این زمینه از جمله:

  • چه موادی برای ساخت آنها استفاده می شود؟
  • آخرین روند طراحی که برای فضای داخلی مدرن خانه های شهری و حومه شهر استفاده می شود چیست؟
  • ایده های جالب طراحی، گزینه های عملی و کاربردی برای پارتیشن های داخلی

یک الهام بخش منحصر بفرد برای همراهی شما، به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی پارتیشن‌ها، دلیل تولید آنها، انواع آنها، موارد استفاده از آنها و بسیاری از اطلاعات کاربردی و مفید دیگر اشاره خواهیم کرد؟

با پارتیشن خانگی بیشتر آشنا شوید :

به زبان ساده می‌ توان گفت: پارتیشن خانگی و یا به طور کلی انواع پارتیشن‌ها، همان دیوار بوده است که در یک نسخه سبک به بازار عرضه شده است. عملکرد اصلی پارتیشن ها تقسیم اتاق کار و بسیاری از فضاهای دیگر است که به معنای منطقه بندی فضا نیز از آن یاد شده است. این محصولات با توجه به تنوع بسیار گسترده، کاربردهای شگفت انگیزی را نیز در بر دشته‌اند. امروزه دیگر خبری از گزینه های طراحی کسل کننده ، تکراری و همچنین با مضرات مختلف، نیست. برعکس امروزه با تکیه به دانش، خلاقیت، ایده‌های ناب و غیره می‌توان شاهد انواع پارتیشن‌بندی‌های حیرت انگیزی بود که محیط خیره کننده را به همراه خواهد داشت.

صرف نظر از اینکه شما از یک محیط کاری و یا یک محیط زندگی کوچک یا بزرگ برخوردار هستید، طراحی داخلی و همچنین شکل گیری ارتباط بین محیط‌ها، کنترل فضاهای مختلف در محیط مورد نظر، ایجاد حریم خصوصی و مواردی از این قبیل، بیانگر شیوه‌ی زندگی و الگوهای رفتاری حاکم بر محیط زندگی شما بوده است. لذا استفاده از برخی محصولات برای ایجاد یک دکوراسیون منحصر بفرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما تاکنون به اهمیت استفاده از پارتیشن بندی در محیط زندگی، دفتر کار و غیره اندیشیده‌اید؟ جلیس شما را با اهمیت استفاده از این محصول جذاب و کاربردی آشنا خواهد نمود.

از اهمیت و ضرورت استفاده از پارتیشن‌ خانگی چه می‌دانید؟

چقدر طرفدار سبک‌های معماری منازل و محیط‌های کاری مدرن و کلاسیک هستید؟ حتما در بسیاری از این سبک ها شاهد ایجاد یک فضای بسیار باز و بزرگ خواهید بود. آیا می‌دانید هدف از ایجاد این فضا چیست؟ دیوارها به دلیل عدم برخورداری از یک سبک خاص در طراحی، به نوعی از حرکت و گردش هوا و نور در محیط‌ها جلوگیری خواهند نمود. لذا برخی از این طراحان خلاق، بر این باورند که با حذف آنها می‌توان نور و هوا را به گردش در آرود و محیطی سالم را تجربه نمود. اما مشکل این طرح در چیست؟

آیا در این طراحی به عدم ایجاد امنیت و خلوت در برخی از بخش‌های محیط کار و منزل فکر کرده‌اید؟ در این طرح‌ها یک مقوله ی بسیار مهم نادیده گرفته شده است. ایجاد حس آرامش و توجه به سلامت روانی افراد و ساکنین، در یک اداره، دفتر کار و محل زندگی، مهمترین المان محسوب خواهد شد. لذا به جرات می‌توان گفت یکی از ایرادات وارد شده به این طراحی‌های دکوراسیون، عدم ایجاد فضاهای مختلف بوده است. با بهره گیری از دانش و علوم برجسته‌ی روز دنیا، می‌توان از تجهیزات و محصولاتی بهره برداری کرد که با مزایای شگفت انگیز، حیرت بسیاری از افراد را برانگیخته‌اند. استفاده از پارتیشن‌ها و توجه به مزایای فوق العاده‌ی آنها، سبب پی بردن به اهمیت استفاده از آنها خواهد شد.

مزایای شگفت انگیز استفاده از پارتیشن خانگی:

همانطور که ذکر شد این نوع از محصولات تولیدی، از مزایای بی نظیر و شگفت انگیزی تبعیت می‌کنند که سبب افزایش موارد استفاده از آنها خواهد شد. کمپانی جلیس با معرفی مزایای فوق العاده‌ی این نوع از محصولات، گامی هدفمند برای آگاه سازی افراد برای خرید هوشمندانه، برداشته است.

  • کیفیت فوق‌العاده در پارتیشن خانگی:

از جمله مهمترین المان‌ها در این تجهیزات می‌توان به کیفیت تکرار نشدنی این محصولات اشاره نمود. این محصولات از متریال‌های مرغوب و بی‌نظیری تولید شده‌اند که در کنار مقاومت بسیار بالا، از کیفیت شگفت انگیزی نیز برخوردار هستند. استفاده از تکنیک‌های روز دنیا در تولید و بهره برداری از این محصولات، سبب خلق یک تجهیز کاربردی و منحصر بفرد شده است. رنگ بندی‌های مناسب، تنوع در مصالح کاربردی، استفاده از المان‌های مفید و مواردی از این قبیل، یک محصول شگفت انگیز با موارد استفاده‌ی گسترده را به همراه داشته است.

  • تنوع گسترده در پارتیشن خانگی:

از جمله اصول بسیار مهم در کمپانی جلیس، توجه به عملکرد گرایی، نوآوری و همچنین زیبایی محصولات تولیدی بوده است. این کمپانی با تکیه به این اصول مهم و قابل توجه، اقدام به عرضه‌ی انواع پارتیشن‌ اداری و خانگی نموده است. تنوع گسترده در این نوع از پارتیشن‌ها با توجه به برخی از نکات بسیار مهم صورت پذیرفته است. از جمله نکات مهم در طراحی و تولید متنوع این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد شفافیت فوق العاده
  • اجازه‌ی عبور نور در محیط
  • حفظ امنیت، آرامش و رفاه در محیط ایجاد شده
  • حفظ ارزش، کارایی و شفافیت محیط

لذا با در نظر گرفتن موارد فوق، این محصولات در مکانیسم‌های مختلفی مورد بررسی و استفاده قرار گرفته‌اند. این محصولات را می‌توان در انواع مختلف با توجه به ابعاد، متریال تولیدی، موارد استفاده، تامین نور و غیره طبقه بندی و مورد استفاده قرار داد. از متریال‌های تولیدی در این محصولات می‌توان به:

  • پارتیشن فلزی
  • پارتیشن چوبی
  • پارتیشن پرده‌ای
  • پارتیشن گیاهی و یا طبیعی

و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. هر کدام از این پارتیشن‌ها برای مصارف مختلف با عملکردهای گوناگون، طراحی و تولید شده‌اند. اگر برای محل زندگی و یا محل کار خود به دنبال پارتیشن هستید، از کدام متریال و نمونه‌های تولیدی استفاده خواهید کرد؟

  • طراحی خیره کننده در پارتیشن خانگی:

آیا می‌دانستید که، یکی از المان‌های برجسته برای انتخاب این تجهیزات، طراحی بی نظیر آنها بوده است؟ همانطور که ذکر شد این محصولات از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. برخی از این محصولات با تکیه به اصول طراحی‌های شگفت انگیز و همچنین با الگوبرداری‌های مختلف از محیط‌های گوناگون و یا با تکیه به ایده و خلاقیت‌های نوین، طراحی و تولید شده‌اند. توجه به دیزاین و دکوراسیون منزل و همچنین توجه به جدیدترین استایل‌های موجود در بازار، می‌توان از انواع کاربردی . جذاب این پارتیشن‌ها استفاده نمود. با استفاده از طراحی‌های حیرت انگیز و خیره کننده‌ی جلیس، یک تغییر هیجان انگیز را در دفتر کار و یا در محیط زندگی خود، تجربه کنید. همانطور که می‌دانید فضاهای اضافی در یک محیط، چالش برانگیز خواهند بود. لذا توجه به نگاه حرفه‌ای در این مقوله بسیار مهم و ضروری بوده است. از جمله طرح‌های بی‌نظیر در این پارتیشن‌ها می‌توان به پارتیشن‌های ثابت، متحرک،چرخشی، کرکره‌ای، کشویی و غیره با تنوع گسترده در متریال‌های تولیدی و همچنین برخورداری از طراحی‌های جذاب، اشاره نمود.

در چه مکان‌هایی می‌توان از پارتیشن خانگی استفاده نمود؟

یکی از گزینه‌های بسیار کاربردی، موثر و کارآمد، استفاده از جایگزین مناسب برای دیوارهای بتنی و آجری بوده است. یکی از جایگزین‌های فوق العاده در کمپانی جلیس، انواع پارتیشن‌ها هستند. از این راهکار در فضاهای داخلی به عنوان بهترین راه کار عملی یاد می‌کنند. دیوارهای آجری و بتنی علاوه بر برخورداری از محدودیت‌های بسیار زیاد برای کاربران و مصرف کنندگان، هزینه‌ی بسیار بالایی را نیز در بر خواهند داشت. از معایب استفاده از دیوارهای بتنی و آجری می‌توان به:

  • محدودیت در چیدمان
  • عدم برخورداری از انعطاف پذیری
  • عدم برخورداری از جذابیت ظاهری
  • عدم انتقال هوا در محیط‌های مختلف محل کار و یا محل زندگی
  • عدم حرکت نور در محیط
  • کاهش کارکرد و کاهش فضا در دید بصری

و بسیاری از معایب دیگر. اما در مقابل، پارتیشن‌ها گزینه های بسیار مناسب و ایده آلی برای تقسیم بندی و جداسازی محیط به شمار می‌روند. اما سوال اینجاست که از این پارتیشن‌ها برای چه مکان‌هایی استفاده خواهند نمود؟ از موارد استفاده از پارتیشن خانگی می‌توان به:

تقسیم فضا در یک اتاق خواب دو نفره (اگر با محدودیت فضا در یک اتاق خواب مواجه بودید و دوستدار ایجاد یک محیط خصوصی  برای افراد هستید، می‌توانید از این پارتیشن‌ها استفاده نموده و به بهترین و جذابترین شکل ممکن، یک اتاق را به دو فضای اختصاصی تبدیل کنید. )

جداسازی سرویس بهداشتی (امروزه به دلیل تولید آپارتمان‌ها با ابعاد بسیار کوچک، اغلب سرویس‌های بهداشتی، کامل و در یک مکان قرار گرفته‌اند. به نوعی که در هنگام مراجعه به سرویس بهداشتی، هم می‌توان شاهد حمام بود و هم می‌توان شاهد توالت بود. در این صورت استفاده از پارتیشن‌ها، بسیار هوشمندانه و قابل توجه بوده است.)

جداسازی راهرو و نشیمن (وجود یک جدا کننده‌ی راهرو از اتاق نشیمن، می‌تواند آرامش و رفاه را برای میزبان به همراه داشته باشد. در این صورت میزبان در مواقع خاص، با آرامش و رفاه کامل از مهمانان پذیرایی کرده و حس خوبی را تجربه خواهد نمود. )

استفاده به عنوان جدا کننده‌ی اتاق مطالعه و اتاق خواب (برخی از این پارتیشن‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که به راحتی اتاق خواب شما را از اتاق مطالعه تفکیک خواهند نمود. در این صورت شما در یک اتاق می‌توانید دو محیط مجزا برای مطالعه و استراحت را تجربه کنید. )

جدا سازی محیط برای قرار دادن گل‌ها (آیا می‌دانستید که با استفاده از این پارتیشن‌ها، می‌توانید یک گلخانه‌ی جذاب و لاکچری داشته باشید؟ تنوع گسترده در این نوع از پارتیشن‌ها، علاوه بر ایجاد یک محیط دنج و جذاب برای رشد گیاهان، نور را از محیط مورد نظر نیز به داخل انتقال داده و سبب حرکت نور در محیط مورد نظر خواهد شد.)

علاوه بر موارد استفاده‌ی یاد شده، می‌توان به موارد استفاده‌ی بسیار زیادی از این محصولات اشاره کرد. این نوع از تولیدات در کنار موارد استفاده‌ی خاص و کاربردی، جذابیت ظاهری شگفت انگیز و خیره کننده‌ای را نیز در بر خواهند داشت. لذا با توجه به سلیقه‌های مختلف، می‌توان شاهد کاربردهای گوناگون، طراحی‌های اعجاب انگیز و طیف گسترده‌ی استفاده از آنها بود.

آیا طرح خاصی از پارتیشن خانگی در ذهن شما وجود دارد؟

با رویاهای خود زندگی کنید. انتخاب مناسب با توجه به نیاز و همچنین با در نظر گرفتن دکوراسیون محیط، می‌تواند نقش بسزایی در حفظ آرامش و همچنین حس شیرین دلخوشی شما داشته باشد. آیا می دانید برای انتخاب یک پارتیشن مناسب باید به چه عواملی توجه کنید؟ از جمله عوامل تاثیر گذار در یک انتخاب هوشمندانه برای پارتیشن محل زندگی، عبارتند از:

  • فضای مورد نظر برای تفکیک و قرار دادن پارتیشن (به محل مناسب برای قرار دادن پارتیشن بسیار توجه کنید. برای نمونه انتخاب پارتیشن برای سرویس بهداشتی، بسیار متفاوت‌تر از انتخاب پارتیشن برای اتاق نشیمن و یا اتاق کار بوده است.)
  • متریال مناسب برای دکوراتیو محیط (برای نمونه در دکوراتیو هایی که از محصولات چوبی بسیار بهره برداری شده است، انتخاب پارتیشن چوبی بسیار تخصصی و ایده آل بوده است.)
  • به طراحی بسیار توجه کنید (همانطور که در بالا اشاره شد، این محصولات در طرح‌های بسیار زیادی به بازار عرضه شده‌اند. قبل از اقدام به خرید، طرح‌های متنوع آنها را مشاهده و سپس برای یک خرید موفقیت آمیز اقدام کنید.)
  • هزینه را بسنجید (قبل از اقدام به خرید میزان مشخصی را به عنوان هزینه  برای خرید این محصولات در نظر بگیرید تا بتوانید از یک خرید مقرون به صرفه، بهره مند شوید.)
  • عملکرد پارتیشن‌ها را در نظر بگیرید (این محصولات از عملکردهای قابل توجهی برخوردار هستند که هر کدام به نوعی بر روی جذابیت آنها موثر بوده است. برخی از این محصولات متحرک و برخی دیگر به صورت ثابت قرار خواهند گرفت. قبل از اقدام به خرید، عملکرد آنها را نیز در نظر بگیرید.)

مبلمان اداری جلیس یکی از مراکز معتبر برای عرضه‌ی انواع پارتیشن خانگی و پارتیشن اداری بوده است که با در نظر گرفتن نیاز مخاطبین، اقدام به عرضه‌ی محصولات کاربردی و منحصر بفردی می‌نماید. در جلیس با کیفیت فوق العاده متریال‌های تولیدی، قیمت مناسب، تنوع در محصولات، مشاوره‌های هوشمندانه و مواردی از این قبیل، یک خرید موفقیت آمیز را تجربه خواهید کرد.