5 نکته برای خرید هوشمندانه میز کانتر

یکی از مهمترین قسمت های تعبیه شده در بسیاری از کسب و کارهای مهم و ضروری جامعه، در نظر گرفتن قسمت پذیرش برای آنها می باشد. اما قسمت پذیرش چه ویژگی هایی را در بر دارد؟ برای تفکیک این قسمت از مابقی قسمت های اداری چه ایده هایی در سر دارید؟ یکی از مهم ترین و ایده آل ترین خلاقیت هایی که در جداسازی این نوع از محیط ها، مورد استفاده قرار گرفته و با محبوبیت فوق‌العاده‌ای مواجه گشته است، استفاده از میز کانتر می باشد.

این میزها به نحوی طراحی و تولید شده اند که قابلیت جداسازی قسمت پذیرش از دیگر قسمت های اداری را به بهترین نحو، در بر خواهند داشت. تفاوت های اساسی و خصوصیات بارز در این نوع از میزها، سبب افزایش موارد استفاده از آنها خواهد شد. با توجه به کاربرد این نوع از میز ها، علاوه بر افزایش راندمان کاری کارکنان در محیط های اداری، می‌توان به کاهش استرس ارباب رجوع و همچنین راحتی و آسایش کارکنان و غیره، اشاره نمود. یکی از فاکتورهای برجسته در مبلمان اداری جلیس بهره‌برداری از میزهای کانتر فوق‌العاده مطلوب و کاربردی بوده است. اما آیا می دانید برای خرید هوشمندانه این میزها باید چه نکاتی را در نظر بگیرید؟جلیس در این زمینه شما را همراهی می‌کند تا یک خرید موفقیت آمیز، مقرون به صرفه و هوشمندانه را تجربه نمایید.

مهمترین نکات برای خرید هوشمندانه میز کانتر:

عوامل بسیار زیادی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید میز کانتر تاثیر بسزایی خواهند داشت. هر کسب و کار می تواند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این نوع از میزها نماید. اما خرید موفقیت‌آمیز برای مدیران موفق، زمانی رخ می دهد که افراد با آگاهی کامل نسبت به خصوصیات و ویژگی های یک میز مرغوب، اقدام به خرید آن نمایند. سوال هایی که قبل از اقدام به خرید این میزها باید از خود بپرسید، عبارتند از:

  • هدف از خرید این میزها چیست؟
  • کاربرد این میز ها در محیط اداری چیست؟
  • ابعاد مناسب برای این میز ها کدامند؟
  • چه خصوصیاتی از این میزها سبب افزایش طول عمر آنها می گردد؟
  • بهترین متریال در نظر گرفته شده برای این میز ها کدامند؟

برای دریافت پاسخ این سوالات می‌توانید از مشاورین متخصص و باتجربه مبلمان اداری جلیس، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. همچنین با همراهی ما در این مقاله، می‌توانید با راهکارهای خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز این نوع از میزها آشنایی پیدا کنید. پس پیشنهاد ما بر این است که همراه ما باشید و از مزایای خرید جذاب بهره مند گردید.

هدف از خرید میز کانتر را مشخص نمایید:

یکی از مهمترین گام‌ها برای اینکه بتوانید از یک میز جذاب و کاربردی بهره مند گردید، شناخت هدف خود از خرید این نوع از میزها می‌باشد. اگر در کسب و کارهای تبلیغاتی هستید، بهتر است از میزهایی استفاده نمایید که قابلیت نصب انواع بنرها و تبلیغات مختلف را در بر داشته باشند. اگر در کسب و کارهای خدماتی همچون بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مطب پزشکان، هتل‌ها، بانک‌ها و مواردی از این قبیل، نیازمند استفاده از این نوع از میزها هستید، بهتر است میزهایی را انتخاب نمایید که از مکان‌های خاص برای قرارگیری کیس، کامپیوتر و مواردی از این قبیل، برخوردار هستند. لذا تعیین هدف مناسب از خرید این میزها، تاثیر بسزایی بر روی کاربردی بودن و افزایش موارد استفاده از آنها خواهد داشت.

به طور کلی می‌توان گفت هدف از خرید این نوع از میزها، ارائه‌ی اطلاعات دقیق توسط کاربران در پیشخوان این نوع از میزها و یا به نوعی تامین پروموشن (خبر رسانی تبلیغاتی) در یک محیط تبلیغاتی، شرکت‌ها، سازمانها و یا محیط اداری بوده است. این نوع از میزها اغلب در ورودی مراکز و اماکن مختلف تعبیه می‌شوند تا کنترل مطلوبی بر روی ورود و خروج ارباب رجوع و مشتریان داشته باشند تا در زمان لزوم بتوانند راهنمایی‌های لازم را ارائه داده و گامی موثر در جهت رفع نیاز مراجعه کنندگان بردارند.

به متریال تولیدی میز کانتر مورد نظر توجه نمایید:

از دیگر ویژگی‌های مهم در این نوع از میزها، می‌توان به کیفیت بسیار بالای متریال تولیدی آنها اشاره نمود. این نوع از میزها به‌دلیل موارد استفاده گسترده و همچنین قرارگیری در برخی از محیط های باکتریایی، باید از متریال تولیدی با کیفیت و مرغوب، برخوردار باشند. امروزه شاهد متریال های گسترده ای برای تولید این نوع تجهیزات خواهیم بود. انواع متریال های استفاده شده در این نوع از میزها، عبارتند از: فلزها، ام دی اف، چوب و غیره. علاوه بر استفاده از متریال مرغوب در تولید کلی و اولیه این نوع از تجهیزات استفاده از متریال های مرغوب برای پایه ها و همچنین اتصالات مربوط به این نوع از میزها نیز، بسیار حائز اهمیت بوده است.

مبلمان اداری جلیس با استفاده از محصولات ام دی اف ملامینه با ضخامت های متفاوت و همچنین با بهره برداری از اتصالات مرغوب و با کیفیت وارداتی از شرکت Hafele آلمان، اقدام به ارائه میز های کانتر مرغوب و بی نظیری با کاربردهای گسترده نموده است. این برند با تکیه به علوم کاربردی و منحصر بفرد اقدام به طراحی فوق العاده‌ی این میزها نموده است. به نحوی که کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود، اقدام به استفاده از چرخ‌های مناسب در زیر این کانترها نمایند تا سهولت در جابجایی را تجربه کنند. همچنین با تعبیه کانکتورهای زاویه دار شرکت Siso در کشور آلمان، بر روی پایه‌ها و صفحات این میزها، شاهد کیفیت فوق العاده و ماندگاری بلند مدت آنها نیز خواهیم بود.

اگر شما برای خرید یک محصول مرغوب و باکیفیت اقدام نمایید، علاوه بر کاربردهای گسترده، جذابیت فوق العاده ظاهری، سهولت در حمل و نقل و جابجایی، شاهد ماندگاری بلند مدت آنها نیز خواهید بود. پس هرگز از کانترهای عرضه شده در مبلمان اداری جلیس غافل نمانید.

کانتر سرو 2 با میز پشت امکان تولید با طول‌های متفاوت دارد. این محصول امکاناتی از قبیل پیشخوان پذیرش مشتری و درپوش عبور سیم نیز دارد.
کانتر سرو 2 با میز پشت امکان تولید با طول‌های متفاوت دارد. این محصول امکاناتی از قبیل پیشخوان پذیرش مشتری و درپوش عبور سیم نیز دارد.

از طراحی خاص و بی نظیر این میزها به بهترین نحو استفاده کنید:

آیا از سبک اداری خاصی در دکوراسیون اداری و طراحی داخلی اداری خود استفاده می کنید؟ همانطور که می‌دانید کانترها نقش مهمی در دکوراسیون اداری شما بر عهده دارند. لذا توجه به ظاهر و همچنین طراحی فوق العاده‌ی آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. امروزه طراحان خلاق با بهره‌برداری از تکنولوژی‌های پیشرفته و همچنین ایده های ناب و خلاقانه خود، اقدام به طراحی و عرضه انواع این میزها با کیفیت فوق العاده نموده اند. هر کدام از این میزها با توجه به سبک دکوراسیون مورد نظر و همچنین رنگ و طرح مورد استفاده کاربران، طراحی و به بازار عرضه شده اند. با توجه به اهمیت و کاربرد و همچنین قدرت تاثیرگذاری بخش پذیرش بر روی یک سازمان، شرکت و یا اداره، می توان به اهمیت طراحی فوق العاده کانترها پی برد. در طراحی این نوع از محصولات باید به نکات ریز و بسیار مهم توجه نمود. این نکات عبارتند از:  

  • توجه به موارد استفاده از این تجهیزات بسیار حائز اهمیت می باشد. برای نمونه زمانی که از این میزها برای مراکزی از جمله:  بانکها، هتل ها، رستوران ها و غیره استفاده می‌شود، باید اقدام به در نظر گرفتن برخی از نکات از جمله محل قرار گرفتن مانیتور و مواردی از این قبیل نمود تا بتوان به بهترین نحو از آنها استفاده کرد. اما در صورتی که اقدام به استفاده از این کانترها برای تبلیغات نمایند، نیازمند استفاده از میزهای جذاب و خاصی با ویژگی‌های منحصر بفرد خواهند بود. لذا با توجه به موارد استفاده از آنها میتوان یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کرد.
  • اگر برای کسب و کار مورد نظر خود یک رنگ را در نظر بگیرید، آن رنگ کدام است؟ آیا میدانستید که رنگ‌ها می توانند یک ظرافت و جذابیت خاصی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشند؟ انتخاب کانترها با توجه به رنگ دفتر کار نیز می تواند بر روی جذابیت و همچنین زیبایی بصری محیط کاری شما نقش بسزایی داشته باشد. در بسیاری از مواقع رنگ مورد استفاده در دکور دفتر اداری تاثیر بی نظیری بر روی افزایش راندمان کاری کارکنان و همچنین جلب توجه مشتریان و ارباب رجوع خواهد داشت.
  • اگر از سبک خاصی در دکوراسیون دفتر کار خود استفاده کرده‌اید، حتما در انتخاب میز کانتر، آن را لحاظ نمایید. در صورتی که اقدام به انتخاب سبک مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و بسیاری از سبک‌های دیگر نموده‌اید، می‌توانید با دقت بیشتری اقدام به انتخاب طرح مناسب برای کانتر مناسب خود در محیط اداری نمایید.

مبلمان اداری جلیس با تکیه به بهترین و به روزترین طراحی‌های روز دنیا، اقدام به تولید کانترهای پرطرفدار و جذابی نموده است که به دلیل برخورداری از ظاهری خاص و ویژه و همچنین برخورداری از تنوع گسترده در رنگ بندی، قابلیت هماهنگی بسیار زیادی را با هر محیط اداری در بر خواهد داشت.

کانتر لاوان دارای فایل کشو جهت قرار دادن لوازم شخصی و پیشخوان پذیرش مشتری است.
کانتر لاوان دارای فایل کشو جهت قرار دادن لوازم شخصی و پیشخوان پذیرش مشتری است.

ابعاد مناسب برای میز کانتر را در نظر بگیرید:

حتما شما هم به یکی از تفاوت‌های اصلی و کلی این میزها در مقایسه با انواع میزهای اداری مانند میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس و غیره پی برده‌اید. مهمترین تفاوت این میزها با مابقی میزهای اداری، برخورداری آنها از ارتفاع بلندتر خواهد بود. این میزها اغلب به نحوی طراحی می‌شوند که کارکنان بتوانند به صورت نشسته و ایستاده از آنها استفاده نمایند. اما همانطور که ارتفاع مناسب برای این میزها بسیار حائز اهمیت بوده و باید بر طبق استانداردهای در نظر گرفته شده، طراحی و تولید شوند، توجه به ابعاد و عرض این نوع از میزها نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

در مورد ابعاد مناسب برای میز کانتر نیز می‌توان به موارد استفاده از آنها اشاره نمود. به این منظور که یکی از المان‌های تاثیرگذار بر روی تعیین ایعاد این نوع از میزها، کسب و کار و همچنین موارد استفاده از آنها خواهد بود. برای نمونه زمانی که از این میزها برای بانک‌ها استفاده می‌شود، باید حتما به ارتفاع مناسب آنها توجه نمود تا مشتریان با سهولت بیشتری با متصدیان ارتباط برقرار نمایند. اما در برخی از مراکز مانند بیمارستانها، شاهد ارتفاع بلند این میزها به دلایل مختلف از جمله سهولت کار پزشکان و پرستاران به صورت ایستاده، خواهیم بود. استاندارد تایید شده برای ارتفاع این میزها بین 71 الی 86 سانتی متر بوده است.

اما در مورد عرض این نوع از میزها نیز می‌توان گفت که: تعیین عرض این میزها نیز با توجه به استفاده‌ی کاربران صورت می‌پذیرد. عوامل بسیار زیادی می‌توانند بر روی کاهش و یا افزایش عرض این میزها تاثیرگذار باشند. عواملی از جمله: ابعاد اتاق کار، موارد استفاده از میز کانتر، مکان‌های مورد نظر برای تعبیه رایانه و بسیاری از تجهیزات بر روی این میزها و غیره تاثیر بسزایی بر روی تعیین عرض مناسب بر روی این میزها خواهند داشت.

قیمت‌ها را بسنجید:

آیامی‌دانید چه مواردی بر روی افزایش یا کاهش قیمت میز کانتر تاثیرگذار هستند؟ یکی از مهمترین فاکتورها در خرید این نوع از میزها توجه به قیمت مناسب آنها می باشد. عوامل بسیار زیادی بر روی تعیین قیمت این میز ها تاثیر گذار هستند. لذا با توجه به این عوامل می توان قیمت مناسب آنها را تخمین زده و برای یک خرید هوشمندانه اقدام نمایید. از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع از میز ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • متریال تولیدی به کار رفته در تولید این نوع از محصولات، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل برای تعیین قیمت آن ها به شمار می رود. امروزه شاهد استفاده از متریال های مختلف برای تولید این نوع از محصولات خواهیم بود. اما تنها محصولات اولیه این نوع تجهیزات در قیمت‌گذاری آنها دخیل نبوده و بسیاری از موارد دیگر مانند: متریال چارچوب‌ها و همچنین اتصالات به کار رفته در تولید این نوع از تجهیزات نیز می‌توانند به صورت غیرمستقیم بر روی افزایش و یا کاهش قیمت آنها تاثیر گذار باشند.
  • همچنین از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت این میزها، می توان به ابعاد و اندازه آنها اشاره نمود. بدیهی است که با افزایش ارتفاع و همچنین ابعاد این نوع از میزها، قیمت آنها نیز افزایش یافته و با کاهش آنها نیز قیمت میزها به طور مستقیم کاهش خواهد یافت.
  • طراحی کانترها از دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت آن ها به شمار می رود. اگر به دنبال یک طراحی خاص با ویژگی های منحصر به فرد هستید، حتماً قیمت بالاتری را تجربه خواهید نمود. اما هرچه از طراحی های ساده استفاده نمایید قیمت پایین‌تری را نیز تجربه می‌کنید.

با مبلمان اداری جلیس، یک خرید بی نظیر را تجربه کنید:

برای دستیابی به موفقیت برای هر زمینه‌ی مختلف کاری، استفاده از تخصص، دانش و تجربه افراد حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت بوده است. همچنین برای اینکه بتوانید از یک طراحی اتاق کار جذاب و منحصر بفرد برخوردار شوید، بهتر است از مشاوره‌های تخصصی و کاربردی در این زمینه، غافل نمانید. مبلمان اداری جلیس یکی از مراکز معتبر برای ارائه‌ی مشاوره‌های دقیق و هوشمندانه به شمار می‌رود که با بهره برداری از این مشاوره‌ها می‌توانید بهترین و ماندگارترین خریدها را برای خود رقم بزنید.