7 نکته برای خرید کمد فایلینگ

آیا به فکر طراحی یک دکوراسیون داخلی اداری منحصر به فرد هستید؟ چه تجهیزات مناسبی را برای یک دکوراسیون اداری و چیدمان اداری منحصر به فرد در نظر گرفته اید؟ امروزه با توجه به پیشرفت افراد در زمینه‌ی طراحی داخلی اداری، شاهد برخی از ایده های ناب و خلاقانه برای دیزاین اداری هستیم. اتاق کار مدیران و کارمندان به نوعی محل زندگی دوم آنها به شمار می‌رود. از این جهت در نظر گرفتن تجهیزات ضروری و لازم برای آنها، بسیار حائز اهمیت می باشد. امروزه شاهد تجهیزات فوق‌العاده‌ای و کاربردی از جمله فایلینگ، کمد دیواری، میز مدیریت منحصر به فرد، انواع میزهای کاری برای کارمندان و ارباب رجوع و بسیاری از تجهیزات اداری دیگر هستیم، که سبب به وجود آمدن یک محیط کاری ایده آل و کاربردی خواهند شد.

یکی از تجهیزات اداری خارق‌العاده که علاوه بر کاربردی بودن، نظم و انضباط را برای اتاق کار و محیط اداری به همراه خواهد داشت، فایلینگ اداری می باشد. این نوع از کمد ها با طراحی خارق العاده و شگفت انگیز، تاثیرات بسزایی بر روی محیط کاری کارکنان و افزایش راندمان کاری آنها، دارند. اما لازم به ذکر است که توجه به برخی از فاکتورها در خرید این نوع از کمد ها بسیار مهم و ضروری است.

 مهمترین نکات برای خرید کمد فایلینگ:

این نوع از کمدها، نقش بسزایی در یک محیط اداری خواهند داشت. کاربرد گسترده و همچنین عملکرد فوق‌العاده آنها موجب شده است که بسیاری از مدیران موفق، اقدام به بهره‌برداری و استفاده منحصر به فرد از آنها نمایند. اما یکی از مهمترین عوامل برای خرید هوشمندانه آنها، تکیه به اصول کاربردی و مهم در خرید این تجهیزات می باشد. مبلمان اداری جلیس در این زمینه شما را همراهی می کند تا بتوانید از یک خرید موفقیت آمیز و هوشمندانه لذت ببرید و به یک وسیله  اداری منحصربه‌فرد دسترسی داشته باشید.از جمله نکات مهم در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت بالا در متریال تولید:

 بدون شک یکی از نکات اصلی و بسیار مهم در انتخاب هوشمندانه این نوع از تجهیزات توجه به کیفیت بالا در متریال به کار برده شده در تولید آنها می باشد. آیا می دانید کدام یک از محصولات عرضه شده به بازار، از کیفیت بالاتر برخوردار هستند؟ کیفیت بالا در متریال تولیدی منوط به چه المان هایی می باشد؟

  • متریال اولیه تولیدی یکی از مهم‌ترین محصولات به کار برده شده در تولید این نوع تجهیزات می باشد. امروزه شاهد بهره‌برداری از متریال‌های مختلف برای تولید کمد فایلینگ خواهیم بود. استفاده از فلز، چوب، ام دی اف و غیره در تولید این نوع از تجهیزات، با توجه به نیاز کاربران صورت می‌پذیرد. مبلمان اداری جلیس با بهره‌برداری از بهترین متریال موجود در بازار، اقدام به ارائه این نوع از تجهیزات با کیفیت بسیار بالا به بازار رقابتی نموده است. استفاده از ام دی اف ملامینه و یا ام دی اف هایگلاس در تولید این نوع از تجهیزات در مبلمان اداری جلیس، توجه بسیاری از مخاطبان را جلب نموده است.
  • به کارگیری اتصالات مقاوم و با کیفیت، از دیگر نکات اصلی و مهم برای انتخاب هوشمندانه کمد فایل به شمار می رود. اتصالات به کار برده شده بی کیفیت در برخی از این کمد ها به دلیل موارد استفاده گسترده، به مرور زمان دچار آسیب شده و از بین خواهند رفت. اما مبلمان اداری جلیس با بهره‌برداری از اتصالات مرغوب و با کیفیت از شرکت Blum اتریش و Hafele آلمان، اتصالات مرغوب و بی نظیری را برای تولید این کمد ها در نظر گرفته است. اغلب اتصالات به کار برده شده در تولید این نوع از کمدها توسط مبلمان اداری جلیس، وارداتی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.  
  • تجهیزات جانبی به کار برده شده در این نوع از کمد ها نیز، می تواند تاثیر بسزایی بر روی کیفیت بالای این نوع از کمدها داشته باشد. استفاده از قفل مرغوب، دستگیره های با کیفیت، ریل کشو ایده آل و مناسب، استفاده از مکانیزم آرام بند و مواردی از این قبیل، در محصولات مبلمان اداری جلیس، کیفیت بالا در متریال تولیدی را به رخ خواهد کشید.  

طراحی منحصر بفرد:

از دیگر نکات مهم در خرید هوشمندانه کمد فایلینگ اداری، می توان به طراحی خاص و جذاب آنها اشاره نمود. در نظر گرفتن طراحی منحصر به فرد در این نوع از تجهیزات علاوه بر جذابیت دکوراسیون اداری و همچنین چیدمان اتاق مدیریت به بهترین شکل، می تواند تاثیر بسزایی بر روی عملکرد منحصر به فرد کارمندان نیز داشته باشد. در طراحی هوشمندانه این نوع از کمد ها، علاوه بر توجه به جذابیت ظاهری فوق العاده آنها، در نظر گرفتن عملکرد کاربردی و ایده آل آنها نیز بسیار حائز اهمیت بوده است. در نظر گرفتن تعداد کشوهای مورد نظر، توجه به نیاز مشتریان به سبب قرار دادن قفل بر روی کمدها، استفاده از قفسه بندی در طراحی کمدها و مواردی از این قبیل سبب ارائه‌ی یک میز کمد فایلینگ کاربردی و ایده‌آل به بازار رقابتی شده است. آیا شاهد این کمدها در مبلمان اداری جلیس بوده اید طراحی فوق العاده و حیرت انگیز این نوع از کمد ها در مبلمان اداری جلیس سبب افزایش محبوبیت و کاربرد آنها در محیط های اداری شده است. در انتخاب طراحی فوق العاده و منحصر به فرد آنها می توان به فاکتور هایی از جمله:

  • رنگ اداره
  • فضای مناسب برای قراردادن کمدی
  • سبک مورد استفاده در اداره
  • چیدمان انواع مبلمان اداری و انواع تجهیزات در اتاق کار

و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. استفاده از ایده‌های ناب و خلاقانه بسیاری از افراد متخصص در این زمینه موجب شده است که، امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از انواع این کمدها در سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارت باشیم. این کمدها با طراحی حیرت انگیز، مکان مناسبی برای نگهداری انواع تجهیزات اداری از جمله: انواع زونکن‌ها، پوشه‌ها، مدارک و بسیاری از موارد دیگر به شمار می‌روند.

ابعاد مناسب:

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام خرید این نوع از کمدها، توجه به ابعاد مناسب و ایده آل آنها بوده است. همانطور که ذکر شد این تجهیزات اداری در با توجه به نیاز کاربران طراحی و تولید می‌شوند. ابعاد این کمدها با توجه به استانداردهای تعیین شده در این زمینه، توسط افراد متخصص و باتجربه، در نظر گرفته خواهد شد. یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید این تجهیزات اداری، در نظر گرفتن ابعاد مناسب در کنار توجه به ابعاد مدارک، زونکن ها، فایل ها و بسیاری از تجهیزات کاربردی سبب ایجاد یک خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز، خواهد شد. لذا اغلب کارمندان و مدیران با در نظر گرفتن این مقوله، اقدام به برنامه ریزی صحیح و طراحی کاربردی خواهند نمود. از این جهت امروزه شاهد تنوع گسترده ای از این محصولات در بازار رقابتی خواهیم بود.

مبلمان اداری جلیس نیز با در نظر گرفتن این مهم، اقدام به طراحی منحصربه‌فرد بسیاری از کمدهای فایلینگ نموده است. هرکدام از این کمدها با برخورداری از خصوصیت ویژه، موارد استفاده گسترده ای را در سازمانها، شرکتها و بسیاری از ادارات بر عهده خواهند داشت. برخی از انواع این کمد ها در ابعاد بسیار کوچک برای فضاهای کوچک و برخی از آنها با ابعاد بزرگتر برای فضاهای بزرگتر، طراحی و تولید شده اند.

در بسیاری از انواع این کمدها شاهد عرض طولانی و در برخی از انواع دیگر آنها، شاهد ارتفاع زیاد خواهیم بود. لازم به ذکر است که در نظر گرفتن ارتفاع و عرض این نوع از کمد ها کافی نبوده و باید برای یک اندازه گیری دقیق و خرید کاربردی و مفید، به عمق قفسه ها نیز بسیار توجه نمود. عمق این قفسه ها باید به نحوی تعیین شود که زونکن‌ها، فایل‌ها و بسیاری از مدارک، به راحتی در درون آنها قرار گرفته و سهولت در استفاده را برای کاربران به همراه داشته باشند.   

  • رنگ مناسب:

آیا تاکنون به این اندیشیده‌اید که رنگ اتاق کار و یا رنگ اداره چه تاثیر هیجان انگیزی بر روی افزایش راندمان کاری کارکنان خواهد داشت؟ یکی از مشخصه های پر اهمیت در ادارات، سازمانها و شرکتهای موفق، استفاده از رنگهای ایده آل و منحصر به فرد می باشد. رنگ ها علاوه بر افزایش انرژی در افراد، می توانند در خلاقیت آنها نیز نقش به سزایی را ایفا نموده و از این جهت سبب کیفیت کار کارکنان گردند. از این جهت امروزه در سبک‌های اداری، شاهد استفاده از رنگهای خاص و هیجان‌انگیزی خواهیم بود. یکی از مهمترین فاکتورها در خرید این نوع از تجهیزات، توجه به رنگ مناسب آن ها می باشد. بهتر است در زمان انتخاب رنگ برای کمد فایلینگ از رنگ‌های استقبال کنید که، علاوه بر جذابیت محیط و زیبایی ظاهری فوق العاده، هماهنگی و انسجام را نیز برای محیط کاری شما در بر داشته باشد.

مبلمان اداری جلیس با عرضه کمد فایلینگ در انواع رنگ های منحصر به فرد، اقدام به رفع نیاز کاربران با تنوع گسترده نموده است. با انتخاب این برند تولیدی، شما می توانید انواع رنگ های با کیفیت و مرغوب را مشاهده نموده و با توجه به فاکتورهای مورد نظر خود، اقدام به انتخاب هوشمندانه آنها نمایید. یکی از خلاقیت های منحصر به فرد در این برند، توجه به ترکیب رنگ های منحصر به فرد و خاص می باشد. از این رو علاوه بر جذابیت ظاهری، می‌توان کیفیت رنگ را نیز تجربه نمود.

فایلینگ صدف (1)
فایلینگ صدف

مقاومت بالا:

اغلب کالاها و تجهیزاتی که برای محیط‌های اداری از آنها بهره برداری می‌شود، از ماندگاری بلند مدتی برخوردار خواهند بود. برای دستیابی به ماندگاری بلند مدت در این تجهیزات، توجه به مقاومت بالا بسیار حائز اهمیت بوده است. مقاومت بالا در این نوع از کمدها با توجه به المان‌هایی از جمله:

  • سهولت در حمل و نقل و جابجایی
  • برخورداری از وزن مناسب
  • برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش
  • برخورداری از مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت
  • برخورداری از مقاومت بالا در برابر حشرات موذی
  • دارای مقاومت بالا برای چسبندگی
  • قابلیت میخ کاری و پیچ کاری فوق العاده و مطلوب

و مواردی از این قبیل، صورت می‌پذیرد. کمدهای تولید شده در مبلمان اداری جلیس، با برخورداری از مقاومت بسیار بالا و در بر داشتن مزایای فوق العاده، انتخابی هوشمندانه و با عمر طولانی و بلند مدت هستند. از این رو می‌توان گفت: با مبلمان اداری جلیس، سالها کیفیت را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که این نوع از کمدها باید به نحوی طراحی و تولید شوند که مقاومت بالایی را در برابر نگهداری از اوزان مختلف در بر داشته باشند. برخی از مدارک و زونکن‌ها به دلیل در بر داشتن محتوای بسیار زیاد، وزن بسیار زیادی را نیز در بر دارند. از این رو با قرار دادن تعداد بسیار زیادی از آنها در یک قفسه، شاهد وزن بسیار زیادی خواهیم بود.

ابعاد فایل کابینت لاوان لاندا
فایل کابینت لاوان لاندا

قیمت مناسب و مقرون به صرفه:

از دیگر پارامترهای تاثیرگذار در خرید کمد فایلینگ، توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آنها بوده است. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این تجهیزات تاثیرگذار هستند. از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت این محصولات می‌توان به:

  • کیفیت متریال اولیه به کار رفته در محصولات
  • تجهیزات جانبی به کار رفته در تولید کمدها
  • ابعاد در نظر گرفته شده برای کمد
  • دستمزد طراحی و تولید

لازم به ذکر است که برخی از این کمدها از قیمت بسیار مناسب و برخی دیگر از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود. از این جهت کاربران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کالای مناسب خواهند نمود.

مبلمان اداری جلیس یکی از برندهای تولید کننده انواع تجهیزات برای دکوراسیون داخلی اداری می‌باشد که با در نظر گرفتن اصول مشتری مداری، اقدام به عرضه‌ی محصولات مرغوب و با کیفیت، با کمترین قیمت به بازار رقابتی نموده است.

موارد استفاده‌ی گسترده:

اگر قصد خرید کمد فایلینگ دارید، حتما به سهولت در استفاده و بهره برداری مناسب آنها نیز بیندیشید. اغلب این نوع از کمدها با توجه به نیاز کارمندان و مدیران، با طراحی خاصی تولید خواهند شد. یکی از پارامترهای بسیار مهم در خرید این تجهیزات، توجه به سهولت استفاده و کاربرد گسترده‌ی آنها بوده است. از خصوصیات بارز در یک کمد برجسته و کاربردی می‌توان به:

  • سهولت در باز و بسته شدن درب‌های تعبیه شده بر روی آن
  • سهولت در باز و بسته شدن کشوهای تعبیه شده بر روی کمد
  • سهولت در جابجایی مناسب بدون آسیب دیدگی برای کمد
  • سهولت در نگهداری از انواع مختلف فایل‌ها و مدارک و غیره

و مواردی از این قبیل اشاره نمود. بهتر است کمدهایی را خریداری نمایید که علاوه بر جذابیت ظاهری فوق العاده و بی‌نظیر، موارد استفاده‌ی گسترده‌ای را نیز در بر داشته باشند.