بازسازی اتاق کار با پارتیشن

خلاقیت در طراحی و همچنین استفاده از ایده‌های کاربردی در جهت بهره‌برداری ایده آل و مفید از یک محیط اداری، مزایای بسیار زیادی را برای مدیران موفق در بر داشته است. همواره برخی از محیط‌های اداری از ظاهر کسل کننده و یکنواختی برخوردار هستند که نه تنها سبب کاهش راندمان کاری کارکنان شده است، بلکه عدم رضایت ارباب رجوع را نیز در بر داشته است. ایده‌ی شما برای بازسازی اتاق کار چیست؟ همانطور که می‌دانید، مصالح کاربردی و جذابی تولید و به بازار جهانی عرضه شده‌اند. برخی از این مصالح با طراحی‌های خارق العاده و همچنین تکیه به علوم و دانش جهانی، طراحی و تولید شده اند. یکی از این مصالح تولید شده‌ی منحصر بفرد، انواع پارتیشن‌ها بوده است. آیا می‌دانید استفاده از پارتیشن‌ها، چه مزایایی را برای محیط کاری شما در بر خواهد داشت؟

افراد زمان بسیار زیادی از شبانه روز خود را در یک محیط اداری صرف می‌کنند. همچنین امروزه توجه بصری افراد به محیط‌های اداری بسیار زیاد شده است. ارباب رجوع ترجیح می‌دهند به مراکزی مراجعه نمایند که جذابیت بصری بالایی داشته باشد. لذا توجه به دکوراسیون اداری و همچنین بازسازی ایده‌آل آن، بسیار مهم و ضروری بوده است.

گام‌های موثر در بازسازی اتاق کار کدامند؟

شاید به این فکر می‌کنید که مرمت و بازسازی فقط مختص بناها وساختمان‌های قدیمی بوده است. اما با تکیه به دانش و همچنین توجه به سطح پیشرفت یک جامعه، می‌توان شاهد خلق بسیاری از ایده‌های کاربردی و نوین در این راستا بود. به طور کلی می توان گفت که بازسازی اتاق کار با توجه به سطح تغییرات، به دو دسته تقسیم بندی شده است. این دو دسته عبارتند از:

  • تغییرات کلی
  • تغییرات جزئی

در هر کدام از این تغییرات، علاوه بر مزایای فوق العاده‌ای همچون: افزایش راندمان کاری کارکنان و رضایتمندی ارباب رجوع، می‌توان شاهد افزایش عمر مفید بنا نیز بود. کمپانی جلیس در این راستا، ایده‌های کاربردی و نابی را به کار بسته است که سبب حیرت بسیاری از مدیران موفق، شده است. استفاده از راهکارهای هوشمندانه برای بهره مندی از یک تغییرات دکوراسیون بی نظیر، اغلب مدیران را به این اندیشه وا داشته است که در کمترین زمان، برای یک تغییر اساسی اقدام نمایند. آیا می‌دانستید که استفاده از یک پارتیشن بندی ایده آل، چه تغییرات بی نظیری را برای اتاق کار شما در بر داشته است؟ راستی چقدر پارتیشن‌ها را می‌شناسید؟

بازسازی اتاق کار

هدف از پارتیشن بندی اتاق کار چیست؟

یکی از ایده‌های ناب و خلاقانه‌ای که برای تغییرات دکوراسیون بسیار از آن استقبال شده است، استفاده از انواع پارتیشن‌ها بوده است. این نوع از محصولات پس از ورود به بازار، با استقبال گرمی از سوی مخاطبان مواجه شد. زیرا این نوع از تولیدات، علاوه بر برخورداری از ظاهری خیره کننده و جذاب، موارد استفاده‌ی بسیار زیادی را نیز در بر خواهند داشت. این پارتیشن‌ها می‌توانند یک فضای نو و جذاب را به محیط کار شما، تقدیم نمایند. لذا هدف از استفاده از این محصولات:

  • تغییر و بازسازی اتاق کار با کمترین هزینه
  • سهولت در استفاده و بهره برداری
  • برخورداری از جذابیت ظاهری بی نظیر
  • تنوع گسترده برای موارد استفاده‌ی مختلف
  • بالا بردن راندمان کاری کارکنان
  • جلب نظر و رضایتمندی ارباب رجوع از تمیزی و زیبایی محیط
  • حمل و نقل آسان برای بهره برداری ایده آل و ایجاد تغییرات مختلف
  • کاهش سر و صدا در محیط اداری
  • تقسیم بندی محیط اداری و ایجاد اتاق‌های مناسب با توجه به عملکرد آنها

همانطور که ذکر شد این نوع از پارتیشن‌ها با توجه به نیاز کاربران در انواع بسیار زیادی طراحی و تولید شده‌اند. امروزه نیز با در نظر گرفتن موارد استفاده‌ی گسترده ی کاربران، شاهد تولیدات برجسته و جذاب آنها خواهیم بود. آیا انواع این محصولات را می‌شناسید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید:

سبک‌های دکوراسیون اداری

پارتیشن‌ها را چقدر می‌شناسید و از موارد استفاده از آنها چه می‌دانید؟

پارتیشن اداری جلیس

پارتیشن اداری جلیس به دو خانواده یونیکا و متریکا تقسیم می‌شود که با توجه به تک‌جداره، دوجداره و بدون فریم (Frameless) بودن آنها، گستره متنوعی از انتخاب را برای مشتریان ایجاد نموده است.

پارتیشن یونیکا

یونیکا پارتیشنی تک جداره، بدون فریم با ضخامت شیشه 10 میلیمتر است. با توجه به سبک طراحی مینیمالیستی، ضخامت کم قطعات ساختاری، زیبایی شناسی و کاربردی بودن آن، همواره سبک کاملی از معماری را در محیط موردنظر برای شما به همراه خواهد داشت.

پارتیشن یونیکا

پارتیشن متریکا

متریکا، مجموعه ای از دیوارهای تک جداره و دوجداره، با ضخامت 104 میلیمتر، با قابلیت انتخاب پانل های شیشه ای، سلولزی و یا ترکیبی از آنها، همراه با تقسیم بندی دلخواه می باشد. از ویژگیهای مهم پارتیشنهای متریکا می توان به امکان اجرا آنها در ارتفاعات مختلف و مدنظر مشتری اشاره نمود.

پارتیشن متریکا

پارتیشن‌های تولیدی بر حسب عملکرد و نیاز مدیران در بازسازی اتاق کار ، مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برخی از این نمونه‌های تولیدی از جمله محصولات پرطرفدار و برخی دیگر نیز از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. گاها این تولیدات در انواع:

  • پارتیشن اداری
  • پارتیشن خانگی

به بازار عرضه خواهند شد. هر کدام از این تولیدات، دارای زیر مجموعه‌ی بسیار وسیع و گسترده‌ای هستند که سبب افزایش موارد استفاده و محبوبیت بسیار زیاد آنها شده است. همانطور که از نام این پارتیشن‌ها بر می‌آید، از برخی انواع آنها در محیط‌های اداری و برای بازسازی اتاق کار استفاده خواهند کرد و از نمونه‌های دیگر برای بازسازی محل زندگی و یا جداسازی برخی از مکان‌ها، استفاده می‌کنند. اما هدف جلیس در این مقاله، آشنایی شما با انواع پارتیشن‌های اداری، موارد استفاده، نحوه‌ی انتخاب هوشمندانه و موفقیت در بهره برداری از آنها بوده است.

پارتیشن های اداری را چقدر می‌شناسید؟  

پارتیشن‌های اداری با هدف حفظ آرامش، نظم و کنترل بیشتر مراکز اداری طراحی و تولید شده‌اند. به جرات می‌توان گفت که پارتیشن‌های اداری به عنوان یکی از ارزان‌ترین، ساده‌ترین و همچنین سریع‌ترین روش‌ها برای بازسازی اتاق کار تلقی خواهند شد. این نوع از پارتیشن‌ها به راحتی می‌توانند یا فضای کوچک را به فضای کاری مفید و کارآمد مبدل نمایند. این نوع از پارتیشن‌ها، تاثیر حیرت انگیزی بر روی جذابیت و زیبایی محیط اداری نیز خواهند داشت. لذا پس از استفاده از این محصولات در دکوراسیون اداری، شاهد تغییرات هیجان انگیزی خواهیم بود. این نوع از پارتیشن‌ها با توجه به نیاز محیط‌های اداری و همچنین با توجه به سلیقه‌ی مدیران و نیز صلاحدید آنها، مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تولیدات مختلف در این محصولات، سهولت در انتخاب و خرید هوشمندانه را برای مدیران به همراه داشته است. از انواع مختلف این نوع از محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

همراه با جلیس برای شناخت انواع پارتیشن‌های اداری:

با توجه به شناخت پارتیشن‌ها و همچنین هدف از استفاده ی آنها در محیط‌های اداری، می‌توان به اهمیت و ضرورت استفاده از آنها پی برد. این نوع از پارتیشن‌ها با توجه به نیاز مدیران در انواع:

  • تک جداره
  • دو جداره

طراحی، تولید و به بازار عرضه شده اند. لازم به ذکر است که از این پارتیشن‌ها هم می‌توان به صورت موقت و هم به صورت دائم استفاده کرد. اما منظور از هر کدام از این پارتیشن‌ها چیست و چه موارد استفاده‌ای را نیز در بر دارند؟

  • معرفی پارتیشن تک جداره:

در کمپانی جلیس می‌توانید هوشمندانه ترین انتخاب ها را برای یک خرید موفقیت آمیز تجربه کنید. پارتیشن‌های تک جداری در این کمپانی، با کیفیت بسیار بالا و تنوع گسترده، قابل عرضه خواهند بود. از این پارتیشن‌ها عمدتا برای بازسازی اتاق کار ، جداسازی محیط کار کارکنان، استفاده‌ی بهینه از کمترین فضا در محیط‌های اداری و مواردی از این قبیل استفاده خواهند نمود.این نوع از پارتیشن‌ها در متریال‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. از جمله انواع این تولیدات می‌توان به:

  • پارتیشن‌های آلومینیومی
  • پارتیشن‌های شیشه‌ای
  • پارتیشن فریم لس
  • پارتیشن چوبی

و بسیاری از نمونه های دیگر اشاره کرد. هر کدام از این پارتیشن‌ها با توجه به فضا و محیط اداری انتخاب و مورد استفاده قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که برخی از نمونه‌های این تولیدات، با ترکیبی از متریال‌های مختلف، طراحی و تولید می‌شوند. لذا شما می توانید با کمترین هزینه از جذاب ترین محیط اداری برخوردار شوید. این نوع از محصولات قابلیت‌های بسیار زیادی را نیز در بر دارند. قابلیت‌هایی از جمله: شستشوی ایده آل و مناسب، موارد استفاده‌ی گسترده، قابلیت نصب و بهره برداری از انواع درب‌ها، جداسازی اتاق‌ جلسات مهم و ضروری و بسیاری از مزایای دیگر، محبوبیت آنها را دو چندان نموده است.

لازم به ذکر است که این محصولات در ابعاد مختلف و سایزهای گوناگون، قابل عرضه هستند. لذا مدیران موفق با تکیه به دانش و تجربه‌ی افراد متخصص و کار آزموده در کمپانی جلیس، می‌توانند یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنند.

  • معرفی پارتیشن‌های دو جداره:

یکی دیگر از انواع پارتیشن‌های تولیدی، پارتیشن‌های دو جداره هستند. این نوع از پارتیشن‌ها علاوه بر جذابیت و زیبایی و همچنین بازسازی اتاق کار به بهترین شکل، در کاهش سر و صدا و یا در حذف آنها نیز نقش مهمی را ایفا خواهد نمود. این نوع از پارتیشن‌ها نیز در متریال‌های مختلف برای رفاه حال مدیران و همچنین برای هماهنگی با دکوراسیون اتاق کار، طراحی و تولید شده اند. توجه به برخی از نکات و پارامترها در زمینه‌ی خرید این پارتیشن‌ها بسیار حائز اهمیت بوده است. کمپانی جلیس همراه آگاه و مناسبی در این زمینه برای شما به شمار می‌رود.

نکات مهم در انتخاب هوشمندانه پارتیشن اداری:

  1. توجه به هماهنگ سازی در محیط اداری:

بهتر است اقدام به انتخاب پنل‌هایی نمایید که با محیط کار شما، هماهنگی خاصی را در بر داشته باشد. محیط اتاق کار و یا محیط اداری شما از چه دیزاینی برخوردار بوده است؟دکوراسیون کلاسیک، مدرن، انواع مبلمان‌ها، میزها، رنگ دیوارها و نوع پوشش آنها، همگی در انتخاب این نوع از پارتیشن‌ها، بسیار تاثیر گذار خواهند بود. امروزه شاهد تنوع بسیار زیادی از انواع متریال‌های تولیدی پارتیشن ها هستیم که هر کدام با توجه به نیاز مدیران ادارات، طراحی و تولید خواهند شد. برای اینکه از یک محیط اداری هماهنگ و جذاب برخوردار شوید، حتما از یک فرد متخصص و باتجربه در این زمینه، اطلاعات مفید را کسب نمایید. چه گزینه‌ای بهتر از کمپانی جلیس. در این کمپانی می توانید بهترین متریال‌ها با چیدمان‌های هوشمندانه را تجربه کنید.

  • به طراحی و دیزاین پارتیشن‌ها توجه کنید:

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب پارتیشن‌های مرغوب و جذاب، توجه به طراحی منحصر بفرد در آنها بوده است. این نوع از پارتیشن‌ها در اندازه‌های مختلف، قابل سفارش هستند. لذا با در نظر گرفتن طول مناسب برای پارتیشن و همچنین در نظر گرفتن عرض ایده آل برای این تولیدات، می‌توانید یک محصول کاربردی، جذاب و منحصر بفرد را تهیه نمایید. همچنین می‌توانید با ترکیب متریال‌های تولیدی، شاهد خلق یک محصول جذاب و ایده‌آل نیز باشید.

  • به قابلیت‌های پارتیشن ها بیاندیشید:

از جمله پارامترهای مهم برای خرید این نوع از محصولات، توجه به قابلیت‌های آنها بوده است. اگر در یک محیط کاری شاهد سر و صدای بسیار زیادی هستید و از این رو تمرکز بسیاری از کارکنان، تحت تاثیر قرار گرفته است، می‌توانید از این پارتیشن‌ها به عنوان جدا کننده‌ی اتاق کاری استفاده کرده و شاهد مزایای فوق العاده‌ی آنها باشید. همچنین شما با استفاده از این پارتیشن‌ها می‌توانید یک حریم خصوصی را برای کارکنان در نظر بگیرید که این ایده سبب افزایش راندمان کاری و کیفیت کار کارکنان خواهد شد. لازم به ذکر است که این پارتیشن‌ها از عمر طولانی و سهولت در تغییر و تحول نیز برخوردار هستند. لذا شما با یک خرید هوشمندانه، می‌توانید تا سالهای سال از جذابیت و زیبایی محیط کار خود لذت ببرید.

  • متریال تولیدی را در نظر بگیرید:

متریال تولیدی به کار رفته در تولید پارتیشن‌های اداری، از دیگر پارامترهای بسیار مهم در تهیه و تولید آنها بوده است. متریال تولیدی بیانگر: ماندگاری بلند مدت، کارایی بسیار زیاد، سهولت در نصب، حمل و نقل آسان و بسیاری از موارد دیگر بوده است. از خصوصیات متریال‌های مرغوب و با کیفیت می‌توان به: عدم انتقال سر و صدای بسیار زیاد، سهولت در تمیزی و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

  • قیمت را بسنجید:

معیارهای شما برای خرید یک پارتیشن چیست؟ بسیاری از موارد، تاثیر مستقیمی بر روی افزایش یا کاهش قیمت پارتیشن خواهند داشت. از جمله مواردی که تاثیر مستقیمی بر روی افزایش یا کاهش قیمت پارتیشن دارند، عبارتند از: متریال تولیدی، ابعاد مورد نظر، طراحی پارتیشن، مقدار مورد استفاده برای بازسازی اتاق کار ، نصب پارتیشن و مواردی از این قبیل. لذا برای اینکه بتوانید یک خرید موفقیت آمیز را تجربه نمایید، در نظر گرفتن بودجه مورد نظر و همچنین انتخاب موارد ذکر شده در محدوده ی قیمتی ایده آل، بسیار مهم و ضروری بوده است.

دلایل مهم برای انتخاب پارتیشن های جلیس:

این مرکز از جمله مراکز معتبر و با سابقه در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات اداری بوده است که با تکیه به نوآوری، تحقیق، پژوهش، توانمندی و خلاقیت، محبوبیت بسیار زیادی در بازار رقابتی، کسب کرده است. یکی از نقاط عطف و قوت این کمپانی، سازگاری و مطابقت تولیدات با برندهای اروپایی از جمله برند Lafano در کشور ایتالیا بوده است که ارتقا کیفیت، دانش فنی مدرن، موفقیت و محبوبیت را برای جلیس در بر داشته است. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در این زمینه نیز بسیار تاثیر گذار بوده است. اگر به دنبال هیجان انگیز‌ترین بازسازی اتاق کار با پارتیشن‌ اداری هستید، حتما از ایده‌های خلاقانه‌ی متخصصین ما بهره مند گردید.