کمد فایلینگ لازمه‌ی هر کسب و کاری

بسیاری از عوامل می توانند در برخورداری از یک طراحی داخلی اداری منحصر به فرد و جذاب، نقش بسزایی داشته باشند. چیدمان اداری خارق العاده و جذاب در محیط اداری، وابسته به پیروی از برخی اصول و قواعد مهم می باشد. یکی از مهمترین قوانین در دیزاین اداری جذاب و منحصر به فرد، توجه به اصول مهمی از قبیل: ایجاد هماهنگی در محیط و همچنین ایجاد نظم و انضباط با استفاده از تجهیزات کاربردی و جذاب بوده است. یک مدیر خلاق و توانمند، با تکیه به اصول مهم برای ایجاد راحتی و آسایش کارمندان و همچنین بهره برداری از تجهیزات کاربردی برای به وجود آوردن نظم و انضباط در محیط‌های اداری، پله‌های ترقی را به راحتی می‌پیماید. کمد فایلینگ، کتابخانه اداری، میز مدیریت و بسیاری از تجهیزات ایده آل طراحی شده برای برخورداری از یک اتاق کار شیک و منحصر بفرد، علاوه بر افزایش راندمان کاری کارکنان، مزایای فوق العاده‌ای را نیز در بر خواهند داشت.

یکی از تولیدات برجسته و منحصر بفرد در مبلمان اداری جلیس، تولید انواع کمد فایلینگ می‌باشد. این کمدها با برخورداری از خصوصیات ویژه، به عنوان یک کالای کاربردی و منحصر بفرد برای هر کسب و کاری شناخته شده اند. اما آیا این نوع از کمدهای تولید شده را می‌شناسید؟ از مزایای فوق العاده‌ی آنها چه می‌دانید؟ در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه‌ی این تجهیزات کسب نموده و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.

کمد فایلینگ چیست و چه مزایایی را برای کسب و کارهای مختلف در بر دارد؟

آیا از کسب و کارهای بسیار بزرگ برخوردار هستید؟ یا کسب و کار شما کوچک و قابل دسترس بوده است؟ یکی از اجزاء جدا نشدنی از هر نوع کسب و کار و فعالیت بازاری، انواع فایل‌ها، مدارک و پوشه‌ها یا اوراق و برگه‌ها بوده است. هر کدام از این مدارک، برگه‌ها و فایل‌ها می‌توانند اطلاعات بسیار مهمی را در بر داشته باشند که نگهداری از آنها برای مدیران و صاحبان کالا یا مشاغل بسیار مهم و ضروری بوده است. هر کدام از این پرونده ها و مدارک از محتوای خاصی برخوردار هستند که باید در یک طبقه و ترتیب قرار بگیرند. در این صورت افراد می توانند به راحتی فایل مورد نظر را یافته و در کمترین زمان نیاز خود را بررسی نمایند. یکی از تجهیزات کاربردی که در این زمینه طراحی و تولید شده است، کمد فایلینگ می‌باشد. این نوع از کمدها با تکیه به اصول بسیار مهم طراحی و همچنین توجه به نیاز کاربران، توسط کادر مجرب و متخصص و حرفه‌ای مبلمان اداری جلیس طراحی و تولید شده‌اند.

مزایای بی‌نظیر کمد فایلینگ:

همانطور که ذکر شد این محصولات از مزایای فوق العاده‌ای برخوردار هستند که هر مدیر موفق و توانمندی را برای بهره برداری از آنها، ترغیب خواهند نمود. از جمله مزایای قابل توجه در این تجهیزات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد نظم و انضباط در محیط‌های اداری:

یکی از مهمترین فاکتورها در محیط های اداری، شرکتها و سازمانها، برخورداری آنها از نظم و انضباط و مقررات ویژه در این زمینه می باشد. از این رو می‌توان گفت که: با برخورداری از نظم و انضباط در محیط کار، کارمندان و مدیران می توانند به راحتی به تمامی نیازها و مدارک کاربردی و مهم دسترسی یافته و در کمترین زمان ممکن اقدام به انجام فعالیت مفید و کاربردی نمایند. لذا بهره برداری و استفاده از تجهیزات مناسب برای دستیابی به نظم و ترتیب ایده‌آل در مراکز اداری بسیار مهم و ضروری می باشد. یکی از تجهیزاتی که در این زمینه طراحی و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، فایلینگ اداری می باشد. این نوع از تجهیزات اداری، می‌توانند در نظم و انضباط محیط کار نقش بسزایی را ایفا نمایند.

کمد فایلینگ

سهولت در دسترسی به مدارک و پوشه‌ها:

یکی دیگر از مزایای فوق العاده در کمد فایلینگ اداری، سهولت در دسترسی و بهره برداری مفید و ایده‌آل از انواع پوشه ها و مدارک مورد نیاز کاربران و ارباب رجوع، می باشد. در این نوع کمدها با طبقه بندی مناسب و در نظر گرفتن فضای ایده‌آل برای قرار دادن انواع فایل‌ها، مدارک و پوشه ها، کارمندان و همچنین مدیران می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به مدارک مورد نیاز خود دسترسی یافته و عملکرد مناسبی را در بر داشته باشد. همچنین این موضوع سبب جلوگیری از مفقود و یا گم شدن مدارک و فایل‌های مورد نظر کاربران و مدیران خواهد شد.

  • افزایش جذابیت ظاهری در دکوراسیون اداری:

آیا میدانستید که این نوع از تجهیزات نیز می‌توانند در چیدمان اداری نقش بسزایی را ایفا نمایند. یکی از مهمترین و برجسته ترین مزایای فوق العاده در این نوع از تجهیزات، جذابیت فوق العاده ظاهری و بصری آنها در محیط های اداری می باشد. این کمدها با طراحی خارق العاده و بهره‌برداری از ایده‌های ناب و بی‌نظیر بسیاری از طراحان خلاق، فضایی جذاب و لاکچری را برای اتاق کار  به همراه خواهند داشت. از موارد حائز اهمیت در طراحی این کمدها، می‌توان به ابعاد، ارتفاع، قرار دادن چرخ در زیر کمد، تعداد کشو، قفسه و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

کاهش هزینه‌های نگهداری از مدارک:

در بسیاری از ادارات به دلیل عدم نگهداری صحیح از زونکن‌ها، مدارک و فایل‌ها، این کالاها به راحتی مورد آسیب دیدگی قرار خواهند گرفت. از این رو در مدت زمان کوتاهی، باید اقدام به تعویض زونکن ها نمایند تا بتوانند از مدارک با کیفیت مناسب نگهداری کنند. لذا بسیاری از مدیران ناآگاه با عدم انتخاب صحیح، ناچار به پرداخت هزینه‌های گزاف تعمیر و نگهداری از زونکن‌ها و پوشه‌ها خواهند شد. اما با انتخاب صحیح، نگهداری مناسب و استفاده ایده آل از کمد فایلینگ اداری، می توان در کاهش هزینه‌ها نقش به سزایی را ایفا نمود. با نگهداری از این کمدها، علاوه بر کاهش آسیب دیدگی مدارک (از بین رفتن زونکن‌ها، پارگی در اثر جابجایی، مفقود شدن برخی از مدارک و غیره ) شاهد کاهش هزینه های جانبی برای نگهداری از مدارک و پوشه ها نیز خواهیم بود.

  • صرفه‌جویی در فضا با بهره برداری مفید:

آیا با حجم بسیار زیادی از زونکن‌ها، مدارک، اوراق و فایل ها مواجه هستید. بسیار پیش آمده که مکان مناسبی برای قرارگیری این حجم از مدارک نیز در بر نداشته باشید. یک خبر مسرت بخش از ایده های ناب در زمینه طراحی انواع تجهیزات اداری، مربوط به کمد فایلینگ اداری می‌باشد. این کمدها با برخورداری از طراحی منحصر به فرد و ویژه، علاوه بر اشغال نمودن فضای بسیار محدود در یک محیط اداری، می توانند حجم گسترده‌ای از مدارک، فایلها و پوشه ها و بسیاری از موارد دیگر را در بر گرفته و علاوه بر ایجاد نظم و انضباط در محیط اداری، سبب افزایش فضا و همچنین جلوگیری از شلوغی و به هم ریختگی مدارک و عدم چیدمان صحیح آنها نیز شود.

دستیابی به رضایت ارباب رجوع و مشتریان:

یکی از اهداف کلی برای انواع سازمان ها، شرکت ها و ادارات، تامین نیاز اصلی، ضروری و مهم مشتریان و ارباب رجوع می باشد. لذا توجه به کسب رضایت مشتریان با بهره برداری از تجهیزات مناسب برای افزایش راندمان کاری کارکنان و همچنین دستیابی به جذابیت فوق العاده‌ی بصری، بسیار حائز اهمیت بوده است. از تولیدات هیجان انگیز در این زمینه، می‌توان به کمد فایلینگ اداری توجه نمود. این کمدها با برخورداری از طراحی فوق العاده و در بر داشتن ویژگی‌های متمایز کننده، می‌توانند در جهت افزایش سرعت و همچنین افزایش راندمان کاری کارکنان، نقش بسزایی داشته باشند. مشتریان نیز در کنار کیفیت فوق العاده برای انجام خدمات، نیازمند افزایش سرعت برای دستیابی به نتایج دقیق نیز خواهند بود. از این جهت انتخاب این نوع از کمد ها بسیار هوشمندانه و قابل توجه بوده است.

علاوه بر موارد یاد شده، شاهد مزایایی فوق‌العاده‌ای از این کمدها هستیم که هر اداره، سازمان و یا شرکتی را ترغیب به بهره‌برداری از آنها خواهد نمود. اما لازم به ذکر است که توجه به مزایای فوق العاده این نوع از کمد ها، تنها امتیاز برای بهره‌برداری از آنها به شمار نمی‌رود. این کمدها مزایای فوق‌العاده‌ای در بر دارند که بهره‌برداری از آنها را برای هر اداره یا سازمان بسیار منحصر به فرد و کاربردی خواهد نمود. لازم به ذکر است که در خرید این نوع از کمد ها باید به برخی از فاکتورها نیز توجه نمود. مبلمان اداری جلیس، با بهره‌برداری و تکیه به اصول استاندارد و کاربردی این نوع از کمد ها، اقدام به ارائه انواع طرح‌های مختلف از آن نموده است که هر کدام علاوه بر کاربردهای گسترده مزایای فوق‌العاده‌ای را نیز برای مدیران و کارمندان در بر خواهند داشت. از مهمترین فاکتورها در خرید این نوع از کمد ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کمد فایلینگ خود را هوشمندانه خریداری نمایید:

همانطور که ذکر شد توجه به برخی از پارامترها در خرید این نوع از کمد ها بسیار حائز اهمیت می باشد این نوع از کمد ها می توانند در طراحی داخلی اداری نقش بسزایی را ایفا نموده و همچنین در رفع نیاز کارمندان و کاربران بسیار مهم و ضروری باشد لذا توجه به برخی از خصوصیات ویژه در طراحی و تولید این نوع از تجهیزات بسیار ضروری و مهم است از جمله فاکتورهای مهمی که در مبلمان اداری جلیس به آنها توجه شده و در نتیجه شاهد محبوبیت فوق العاده این نوع حکومت ها در بازار رقابتی بوده ایم می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • کیفیت بالا در متریال اولیه: متریال به کار برده شده در تولید این نوع تجهیزات، اغلب موادی از قبیل: فلز، ام دی اف، چوب و غیره می‌باشد. اما لازم به ذکر است که انتخاب متریال تولیدی مورد نظر با توجه به دکوراسیون اداری در محیط مورد نظر، انتخاب و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. برای نمونه در محیط های اداری که اغلب متریالهای به کار برده شده در آنها، چوب، ام دی اف و مواردی از این قبیل هستند، بهره برداری از متریال تولیدی ام دی اف برای کمد فایلینگ بسیار مناسب خواهد بود. مبلمان اداری جلیس با برخورداری از کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی و تولید این نوع از کمدها (با در نظر گرفتن متریال تولیدی با کیفیت و مرغوب) گام‌های هدفمند و موثری را برداشته است. لازم به ذکر است که در کنار توجه به متریال اولیه به کار برده شده در تولید کلی این نوع از تجهیزات، توجه به تجهیزات جانبی از جمله: دستگیره ها، ریل ها، پایه های محصول و مواردی از این قبیل نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. مبلمان اداری جلیس با بهره‌برداری از بهترین متریال موجود در بازار رقابتی، اقدام به تولید یک محصول کاربردی و منحصر به فرد نموده است.

طراحی خارق العاده: یکی از خارق العاده ترین ویژگی ها در این نوع از تجهیزات، توجه به طراحی منحصر به فرد و بی نظیر آن ها می باشد. این نوع از تجهیزات با توجه به نیاز کاربران و مدیران یک مجموعه، طراحی و تولید خواهند شد. در طراحی این نوع از تجهیزات در نظر گرفتن بسیاری از فاکتور های مهم، از جمله: تعداد کشوهای مورد نظر برای کمد، تعداد قفسه‌های مورد نظر، تعبیه قفل بر روی کمد، قرار دادن دستگیره و پایه‌های چرخ دار و غیره ، لازم و ضروری بوده است. اما لازم به ذکر است که اگر در طراحی داخلی اداری خود از یک سبک خاص بهره برداری می نمایید، توجه به این سبک در طراحی و بهره برداری از این کمدها نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. این نوع از کمدها تاثیر بسزایی را بسزایی بر روی دید بصری کاربران، ارباب‌رجوع و مشتریان خواهد داشت.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه: اگر بخواهیم به یکی از مهمترین فاکتورها در خرید این تجهیزات اشاره کنیم، می توان به قیمت محصول اشاره کرد. مبلمان اداری جلیس با توجه به اصول مشتری مداری، اقدام به ارائه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نموده است تا کاربران و مدیران بتوانند با پرداخت هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه، علاوه بر برخورداری از یک محیط منظم و ایده آل، از یک محیط منحصر به فرد خیره کننده و کاربردی نیز بهره مند گردند.