میز کار گروهی و دکوراسیون اداری کاربردی

مدیران توانا و هوشمند در صورتی از موفقیت چشمگیر بهره مند خواهند شد که، کارمندان بسیار زیادی را با اتحاد و همبستگی در کنار یکدیگر نگه داشته و از خلاقیت و ایده های ناب آنها، به بهترین نحو بهره برداری نمایند. ایجاد یک دپارتمان کاری سبب می‌شود که کارمندان در کنار وظایف مشابه، بتوانند از ایده های ناب و خلاقیت های نوین یکدیگر، در راستای افزایش راندمان کاری شرکت یا موسسه بهره برداری نموده و بتوانند شرکت یا موسسه را در دستیابی سریع تر و با کیفیت تر، به اهداف کاربردی و مهم همراهی نمایند. در نظر گرفتن تجهیزات مناسب برای ایجاد این دپارتمان کاری، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. یکی از تجهیزات مورد نظر در این مقوله، بهره برداری از میز کار گروهی می باشد.

آیا این نوع از میزها را می شناسید؟

از خصوصیات بارز در این میزهای مرغوب و باکیفیت چه می دانید؟

مزایای این نوع از میزها چیست و چه کاربردهایی گسترده‌ای را برای شرکت در بر خواهند داشت؟

این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر سبب می شوند که مدیران با دقت، اعتماد و اطمینان بیشتری اقدام به خرید هوشمندانه این نوع از میزها نمایند. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید این نوع از محصولات فعال هستند. اما یکی از برندهای معتبر با طراحی های خارق العاده‌ی این نوع محصولات، توجه بازار رقابتی را به سمت خود جلب نموده است. مبلمان اداری جلیس با برخورداری از تجربه، تخصص، دانش و فناوری حرفه‌ای در تولید این نوع از تجهیزات، به عنوان یک برند معتبر در بازار رقابتی شناخته شده است.

میز کار گروهی یک میز کاربردی یا یک تجهیز برای دکوراسیون جذاب اداری !؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که، این نوع میز ها قابلیت کاربردی بیشتری دارند یا قابلیت تزیین اتاق اداری را در بر دارند؟!؟ می‌توان گفت که: این نوع از تولیدات یکی از تولیدات معتبر در زمینه طراحی داخلی اداری و دیزاین اداری به شمار می‌روند که تاثیر بسزایی بر روی جذابیت محیط اداری خواهند داشت. همچنین این تولیدات یکی از محصولات کاربردی و منحصر به فرد می باشند که، مزایای فوق‌العاده‌ای را برای کارمندان در بر خواهند داشت. با بهره‌برداری از این نوع میزها، می توانید از محیط یکنواخت اداری فاصله گرفته و در خلق یک محیط جذاب و منحصر به فرد اداری، نقش به سزایی را ایفا نمایید. همچنین این نوع از تجهیزات با برخورداری از مزایای فوق العاده و کاربردهای گسترده، بسیار مورد توجه مدیران موفق قرار گرفته اند. شاید این سوال برای شما پیش آید که: هدف از تهیه این نوع از میزها چیست؟

مبلمان اداری جلیس با توجه به تعامل و همچنین کار مشترک بسیاری از کارمندان، اقدام به طراحی خارق العاده برخی از میزها نموده است که مدیریت فضا و همچنین تعامل بیشتر کارمندان و استفاده همزمان از بسیاری از تجهیزات و مزایای فوق العاده‌ای را نیز در بر داشته اند. از مزایای فوق العاده این نوع از میز ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

راه حل مفید برای بهره برداری مطلوب از محدودترین فضای اداری:

یکی از مزایای فوق العاده این نوع از میزها، بهره برداری مطلوب از آنها برای تقسیم محیط اداری با فضای کم و محدود، بدون استفاده از پارتیشن اداری خواهد بود. در مواردی که از فضای اداری محدودی برخوردار هستید استفاده از تجهیزات مناسب که کمترین فضا را اشغال می نمایند ایده‌ی بسیار ناب و منحصر به فردی می‌باشد. طراحان متخصص و باتجربه مبلمان اداری جلیس با طراحی ویژه و منحصر به فرد میز کار گروهی اقدام به بهره برداری مفید و مناسب از کمترین فضا در محیط های اداری نموده اند. با این چیدمان اداری مطلوب، نه تنها می‌توانید از فضای محدود و کم بهترین استفاده را داشته باشید، بلکه می توانید یک فضای خاص، ایده آل و جذاب را نیز خلق نمایید.

با انتخاب هوشمندانه هزینه ها را کاهش دهید:

یکی از دغدغه‌های مهم مدیران برای بازسازی اتاق کار، پرداخت هزینه های گزاف بازسازی می باشد. اگر به دنبال یک دکوراسیون دفتر کار جذاب، منحصربه‌فرد، کلاسیک و مدرن و همچنین ارزان و عملی هستید، می‌‎توانید از میز کار گروهی بهره برداری نمایید. در این نوع از میزها، می‌توان شاهد عملکرد مناسب تعداد بسیار زیادی از کارمندان بود. در این صورت علاوه بر اینکه، کارمندان با مشاغل واحد را در یک مجموعه قرار داده اید،  تمامی آنها از مزایای منحصر به فردی مانند میز مخصوص و همچنین تجهیزات مناسب نیز برخوردار خواهند شد. پس هدف را مشخص نمایید و با یک تیر چند نشان بزنید.

  • به راحتی با افزایش راندمان کاری کارکنان مواجه شوید:

میزهای کار گروهی امکان تعامل گروه‌های کاری را افزایش داده و در نتیجه سبب سرعت انجام کارهای گروهی خواهند شد. این میزها سبب می‌شوند که بسیاری از مسائل و مشکلات و ابهاماتی که درون سازمان‌ها برای کارمندان پدید می آید به راحتی و با همفکری کارکنان و همچنین تعامل گروهی آنها رفع گردد. در این صورت می‌توان به راحتی شاهد افزایش راندمان کاری کارکنان در یک محیط اداری و همچنین در سازمانها و ادارات نیز بود. با بهره برداری از این میزها، کارمندان می توانند به راحتی از ایده های ناب و خلاقیت یکدیگر بهره برداری نموده و در جهت کیفیت بالاتر فعالیت در اداره یا سازمان گامهای هدفمند و مشخصی را لحاظ نمایند.

  • امکان پذیری افزایش کنترل با سرعت و سهولت بیشتر:

یکی از دغدغه های بسیاری از مدیران توانمند، کنترل عملکرد مناسب و مفید کارمندان بوده است. بسیاری از مدیران موفق با کنترل بهینه و مناسب بر روی عملکرد کارکنان یک اداره یا سازمان، می تواند به موفقیت های چشمگیر و همچنین رضایت ارباب رجوع دست یابند. لذا بسیاری از مدیران از عملکرد های مختلف برای این کنترل بهینه و تاثیرگذار، استفاده خواهند نمود. اما یکی از راهکارهای مناسب برای در نظر گرفتن این کنترل ایده آل، با سرعت و سهولت بیشتر، بهره برداری از میز کار گروهی می باشد. این میزها امکان کنترل ساده و با سرعت را برای مدیران موفق به همراه خواهند داشت. لذا مدیران با تعبیه این نوع از میزها در اداره، سازمان و یا شرکت خود، می توانند به راحتی و با سرعت بسیار زیاد بر روی عملکرد کارکنان خود نظارت داشته و به راحتی به موفقیت های چشمگیری دست یابند.

میز کار گروهی
میز کارگروهی جدید جلیس

بهره برداری مشترک از برخی تجهیزات و در نتیجه کاهش هزینه های جانبی

از دیگر مزیت‌های بهره برداری از این نوع میزها، می‌توان به استفاده مشترک از برخی تجهیزات اداری اشاره نمود. در بسیاری از موارد، مدیران موفق اقدام به بهره برداری از تعداد مشخصی از انواع دستگاه‌های: فکس، اسکنر، پرینتر و غیره خواهند نمود. در این صورت بسیاری از کارمندان باید اقدام به بهره برداری مشترک از این نوع دستگاهها نمایند. همچنین مدیران توانا، برای بهره‌برداری مفید از این نوع دستگاه‌ها به فکر بهره‌برداری از میز کار گروهی افتاده اند. این نوع از میزها می‌توانند با برخورداری از طراحی های فوق العاده، شرایط مناسبی را برای بهره برداری از دستگاههای مختلف برای کارمندان مهیا نمایند. در این صورت علاوه بر بهره برداری مشترک از این نوع تجهیزات، هزینه های جانبی نیز کاهش قابل توجهی را در بر خواهند داشت.

  • نظم و انضباط و جذابیت ظاهری محیط اداری خود را افزایش دهید:

از دیگر مزایای فوق العاده و هدف از طراحی بی نظیر این نوع میزها، می توان به افزایش نظم و انضباط در محیط های اداری اشاره نمود. این نوع از میزها به نحوی طراحی و تولید شده اند که بتوانند به راحتی بسیاری از نیازهای کارمندان را رفع نموده و در نهایت جذابیت ظاهری، نظم و انضباط فوق‌العاده‌ای را نیز برای محیط اداری به همراه داشته باشند. طراحان برجسته در مبلمان اداری جلیس با تکیه به اصول استاندارد و همچنین در نظر گرفتن نیاز کارمندان، اقدام به طراحی منحصر به فرد این نوع از میزها نموده اند. به نحوی که کارمندان علاوه بر سهولت در دسترسی به انواع تجهیزات مورد نظر خود، می‌توانند تمیزی، نظم و انضباط و جذابیت ظاهری را نیز در محیط اداری تجربه نمایند.

حال که از مزایای فوق العاده این نوع از میزها مطلع گشتید، حتماً به دنبال یک راهکار مناسب برای خرید ایده آل و موفقیت آمیز آنها نیز خواهید بود. با در نظر گرفتن محبوبیت فوق العاده این میز ها در بازارهای رقابتی، شاهد تنوع گسترده آنها نیز خواهیم بود. یکی از برندهای معتبر تولید کننده این نوع از تجهیزات، مبلمان اداری جلیس می باشد که با تکیه به فناوری های نوین و همچنین بهره برداری از تخصص و دانش کادر مجرب و حرفه‌ای، اقدام به ارائه انواع این میزها به بازار رقابتی نموده است. از دیدگاه شما یک میز کار گروهی مرغوب چه ویژگی هایی را در بر دارد؟ در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم یک میز کاربردی، برجسته و با کیفیت و مرغوب پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید:   

میز کارگروهی

مهمترین ویژگی ها در یک میز کار گروهی برجسته و کاربردی:

یک نتیجه موفقیت آمیز از خرید شگفت انگیز، زمانی رخ می دهد که با پرداخت هزینه مناسب و مقرون به صرفه، از یک کالای کاربردی، مقاوم و با ماندگاری بلند مدت و مطلوب برخوردار گردید. لذا قبل از اقدام به خرید یک محصول، توجه به ویژگی ها و موارد موثر در ماندگاری بلند مدت و همچنین توجه به قیمت آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از این رو برای اینکه بتوانید یک خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز میز کار گروهی را تجربه نمایید، توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن بسیار حائز اهمیت بوده است. از جمله ویژگی های این نوع از میزها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت فوق العاده

یکی از مهم‌ترین المانها در خرید این نوع از تجهیزات توجه به کیفیت آنها می باشد. عوامل بسیار زیادی در تعیین کیفیت این نوع از میزها تاثیرگذار خواهند بود. از جمله عوامل موثر در کیفیت این نوع از میز ها عبارتند از:

  • متریال اولیه به کار رفته برای تولید یک میز مرغوب
  • به کارگیری متریال غیر مستقیم مرغوب در تولید این میز ها
  • مقاومت بالای این نوع از میزها در برابر بسیاری از موارد از جمله خط و خش و رطوبت و غیره

و بسیاری از موارد دیگر. برند معتبر جلیس اقدام به عرضه این نوع از محصولات مرغوب با بهترین متریال تولیدی موجود در بازار نموده است. اتصالات به کار برده شده در این نوع از تجهیزات، از جمله اتصالات مرغوب وارداتی شرکت Hafele آلمان می باشد. همچنین پایه های تشکیل دهنده این نوع از میزها با برخورداری از طراحی خاص و انحصاری، و همچنین با برخورداری از پوشش رنگ الکترواستاتیک، توجه بازار رقابتی را به سمت خود معطوف نموده است.

  • طراحی خیره کننده:

طراحی این میزها با توجه به برخی از پارامترهای بسیار مهم در اداره صورت می‌پذیرد. برای نمونه اداراتی که از سبک خاصی در چیدمان اداری خود بهره برداری می‌نمایند، اقدام به استفاده از میزهای خاص و جذابی نیز خواهند نمود. همچنین مواردی از جمله، مبلمان اداری، ترکیب رنگ اداره و بسیاری از موارد دیگر، تاثیر بسزایی بر روی طراحی این نوع از میزها خواهند داشت.

یکی از پارامترهای بسیار مهم در مبلمان اداری جلیس برخورداری از کادر مجرب و متخصص و تجربه در زمینه طراحی انواع مبلمان اداری و همچنین انواع میزهای کار گروهی خواهد بود. در این شرکت تولیدی، به بسیاری از فاکتورهای مهم توجه ویژه‌ای شده است. از جمله مهمترین آنها عبارتند از:

  • طراحی خاص و منحصر به فرد میزها
  • توجه به موارد استفاده میزها و تعبیه محل قرارگیری دستگاه های مختلف
  • توجه به محل قرارگیری دستگیره ها و طراحی ظریف و منحصر بفرد آنها
  • طراحی ویژه با تعبیه درپوش‌های مناسب برای عبور سیم‌ دستگاه‌های مختلف از سطح میز

و بسیاری از موارد دیگر. در این ترکیب بندی‌های منحصر بفرد، از رنگ‌های خاص نیز بهره برداری شده است. انتخاب هوشمندانه ترکیب رنگ این میزها، سبب افزایش جذابیت ظاهری و کیفیت فوق العاده مطلوب آنها شده است.شما طرفدار کدام ترکیب رنگ برای میزهای کار گروهی موجود در مبلمان اداری جلیس هستید؟

قیمت مناسب و مقرون به صرفه:

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در خرید این نوع از تجهیزات، می‌توان به قیمت مقرون به صرفه و مناسب آنها اشاره نمود. در بالاتر ذکر شد که استفاده از این نوع میزها، می تواند در کاهش هزینه های جانبی شرکت و یا اداره تاثیر بسزایی داشته باشد. اما تعیین قیمت این نوع از میزها نیز وابسته به برخی از موارد بوده است. مواردی از قبیل: متریال به کار برده شده برای تولید کلی این نوع از تجهیزات، استفاده از متریال ها و اتصالات خاص برای تولید میز، توجه به ابعاد میز، طراحی خاص و منحصر به فرد میز و غیره تاثیر بسزایی بر روی تعیین قیمت این نوع از محصولات خواهند داشت.

از این رو برای این که بتوانید قیمت یک میز کار گروهی را مشخص نموده و خرید هوشمندانه را تجربه نمایید، در نظر گرفتن موارد ذکر شده بسیار حائز اهمیت می باشد. مبلمان اداری جلیس یکی از برندهای معتبر می‌باشد که در ضمن ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت و درجه یک، اقدام به در نظر گرفتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه نیز نموده است. در این صورت مدیران موفق و توانا می توانند به راحتی در کاهش هزینه ها و همچنین در افزایش و ماندگاری بلندمدت این نوع از میزها نقش بسزایی را ایفا نمایند.