یکی از ملزومات دفتر کار انتخاب یک میز کنفرانس مناسب است. از آنجا که بسیاری از شرکتها زمان زیادی از وقت خود را در جلسات صرف می کنند، برای ارتقا سطح همکاری و سهولت در کار به میزهای کنفرانس نیاز دارند.
تجهیز دفتر کار به یک میز کنفرانس، اولین گام برای پیشبرد جلسات تیم های سازنده می باشد. میزهای اتاق کنفرانس سبک و کلاس یک دفتر را به تصویر می کشند.
چنانچه شما در کار خود نیاز به ارتباط مستقیم با مشتری، برگزاری جلسات ارزیابی، جلسات اعضای هیئت مدیره و یا برگزاری جلسات آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه دارید؛ برای شما داشتن یک میز کنفرانس امری ضروری است.

در خرید میز کنفرانس چه مواردی را باید در نظر گرفت؟
- انتخابی متناسب با نیاز شرکت
- اندازه اتاق متناسب با ابعاد میز
- تعداد صندلی های مورد نیاز
- طراحی و سبک (مانند رنگ، میز گرد یا مربعی و…)
- هزینه
همچنین از عنصر راحتی میزهای کنفرانس، با ارتفاع ارگونومیک و صندلی های قابل تنظیم، نباید چشم پوشی نمود، زیرا هرچه افراد در جلسه راحت تر باشند، تمرکز آنها بر روی صحبت های شما بالاتر می رود.

اشکال میزهای کنفرانس
میزهای کنفرانس در اشکال مختلف طراحی و ساخته می شوند. باتوجه به اندازه اتاق، یک میز میتواند، مستطیلی، بیضی یا مربعی باشد.
میزهای کنفرانس مستطیلی و یا قایقی شکل، بیشترین صندلی را در هر اینچ مربع دارند، ولی میزهای مربعی و میزهای گرد کمترین صندلی را دارا می باشند و بیشتر مناسب فضاهای کوچکتر هستند. همچنین میزهای گرد کوچک احساس همبستگی، انرژی و برابری را تقویت می کنند. ولی در میزهای مستطیلی اغلب سلسله مراتب مهم است. به عنوان مثال میزهای اتاق کنفرانس مستطیل شکل برای سلسله مراتبی که افسران ارشد در راس کار قرار می گیرند، ایده آل هستند.
اگر فضای کوچکی برای میز کنفراس خود دارید، اشکال خاصی وجود دارد، که به صرفه جویی بیشتر کمک می کنند.

متریال میزهای کنفرانس
متریال میزهای کنفرانس بسیار مهم و باعث چشمگیر بودن در فضای کار میشود.
میزهای کنفرانس با سبک و متریال مناسب هر دکوراسیون اداری ارائه میشوند، به عنوان مثال، میزهای کنفرانس چوبی ممکن است، به خوبی با محیط های اداری سنتی جفت شوند، در حالی که میزهای کنفرانس شیشه ای می توانند به زیبایی با دکوراسیون مدرن متناسب باشند.
از دیگر ویژگی های میزهای کنفرانس می توان به ورودی شارژ، میکروفون، کابل های USB و HDMI اشاره کرد، که از طریق آنها می توانید کارهای خود را ساده تر انجام دهید.

در نتیجه میزهای کنفرانس نقش مهمی در دفتر کار شما دارند، بنابراین اگر به دنبال میزهای کنفرانس با کیفیت بالا برای کسب و کار خود هستید؛ میز های کنفرانس جلیس می تواند انتخابی شایسته و متناسب با نیاز شما باشد.
مطالب مرتبط:
مبلمان اداری
تفاوت میز کارمندی و میز کارشناسی
میزهای کار گروهی یا میز های کارمندی؟