تفاوت میز کارمندی و میز کارشناسی


در محیط‌های اداری یکی از اجزای اصلی، مبلمان اداری است. مبلمان اداری از نوع بسيار پر کاربرد مبلمان است، زيرا جمعیت بیشماری از نیروهای کار انسانی در کشور در بخشهای اداری سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند.
با توجه به اینکه کارکنان اداری وقت زیادی را در این فضاها سپری میکنند، از این رو طراحی و ساخت اینگونه مبلمان باید براساس استانداردهای بین المللی انجام شود.
میز کارشناسی و کارمندی جلیس که مطابق با اصول آرگونومیک (طبق اصول ارگونومی بدن) ساخته شده اند، می تواند راندمان کاری کارمندان و کارشناسان را افزایش داده و سبب بهبود کیفیت کار آنان گردد.

میز استاندارد باعث می شود تا فرد بدون احساس خستگی و همچنین احساس درد در کمر و گردن و یا ستون فقرات به کارش ادامه دهد. همچنین ارتباط موثری در کارایی کارمندان شما و موفقیت کاری شرکت شما وجود دارد؛ که نباید به راحتی از آن گذشت.


همچنین با استفاده از طراحی های خاص و ویژه می توانید، فضای اداری شرکت خود را از یکنواختی خارج کنید و رضایت کارکنان خود را در فضایی دنج و آرام فراهم نمایید.
نکته ای دیگر در انتخاب مبلمان اداری، دید ارباب رجوع است، که می تواند تاثیر مثبت در ذهن وی ایجاد نماید. زیرا محيط اداری يک سازمان می بایست بيانگر شخصيت و فرهنگ آن سازمان باشد.


طراحان مبلمان جلیس با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد مینیمال، ماکسیمال و طراحی مدرن، ساده و جذاب و در عین حال با کارایی بالا و سازگار با محیط های مختلف توانسته اند، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید نمایند.

ویژگی های میز کارمندی و کارشناسی


• طرح و فرم میزها
• متریال ساخت میزها
• ابعاد استاندارد ميزها
• وزن سبک میزها
• استفاده از کشو در میزها
• دوام و کیفیت میزها

تفاوت میزهای کارمندی و کارشناسی


• میز کارشناسی در مقایسه با میز کارمندی ابعاد بزرگتری دارد و این به علت حجم بالای فعالیت کارشناسان است. در صورتی که ابعاد میز کارمندی متناسب با فضای شرکت انتخاب می گردد.
• میزهای کارمندی در مقایسه با میزهای کارشناسی از کشو ها و قفسه های بیشتری بهرمند است، زیرا کارمندان به فضایی برای قرار دادن اسناد و مدارک احتیاج دارند.
• میزه های کارمندی نسبت به میز های کارشناسی از تنوع بیشتری برخوردار است.
مبلمان اداری جلیس انواع میزهای اداری را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب و با طراحی های نوین و به روز، در ابعاد و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده است.
جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:
تعریف مبلمان اداری
دکوراسیون محل کار
خرید میز اداری
خرید میز مدیریت